අපෙන් උපදෙස් : ව්‍යායාම

ව්‍යායාම


ව්‍යායාම

ව්‍යායාම අපි හැමෝම දන්නා කාරනයකි. ව්‍යායාම කිරීමෙන් අපට ලැබෙන වාසි බොහොමයක් බවත් අපි දනිමු. නමුත් ඔබ උදේ 7.30 ට පාසලට යන්නට අවදි වන්නේ උද් 6.30 විය හැකී. එසේනම් එම ක්‍රියාවලිය එක් සතියකට පහත පරිදි වෙනස් කර එයින් ලැබෙන ප්‍රභෝදය අත්විදීමට උත්සහ කරන්න.

ඔබ එක් සතියත් උදේ 5.45 ට අවදි වී 

  1. වතුර වීදුරුවක් පානය කරන්න.
  2. හොදින් හුස්ම ගන්න.
  3. විනාඩි 15 ක් හෝ 20 ක් ව්‍යායාම කරන්න.
  4. ඉන්පසු ස්නානය කිරීමට අමතක නොකරන්න. 
  5. උදේ ආහාරය ලබාගන්න.
  6. ඉන්පසු පාසලට පිටත් වන්න.

මෙම ක්‍රියාවලිය හැකි සෑම අවස්තාවකම කිරීමෙන් මතක ශක්තිය වැඩි වීම, කාර්යක්ෂමව පාසල් ක්‍රියාකාරකම් වලට සහභාගී වීමට හැකිවීම, සබකෝලය ඉවත්වීම සහ පෞර්ශත්වය වර්ධන කර ගත හැකිවීම වැනි ඔබේ ජීවිතයේ සාර්තකත්වයට අවශ්‍ය ශක්තිය ලබා ගත හැක.