ආයුබෝවන් !

ප්‍රධාන පිටුව

මයික්‍රෝ කොන්ට්‍රෝල් ප්‍රෝග්රැම් (ආඩ්ඊනෝ arduino) සරලව හදුනා ගනිමු.
(නිරෝෂා විසින් 2017-02-21 දින වෙනත් යටතේ Arduino විෂයට අදාලව ලියන ලදි)

ආඩුඊනෝ යනු මයික්රෝ කොන්ට්රෝල් ප්රෝග්රෑමීං වැඩ කරගැනිමට ඇති දෘඞාංග හා මෘඳූකාංග අතුරු මුහුණත් ගණනාවක් අතරින් ඉතා ජනප්රිය එකයි. මයික්රෝ කොන්ට්රෝල් යනු. කුඩා හෙවත් මයික්රෝ කොම්පිටරයකි එහි. ප්රොසෙසරයක් (processor). රැම් ...


කෘදන්ත
(Samith විසින් 2017-02-20 දින 12-වසර යටතේ සිංහල විෂයට අදාලව ලියන ලදි)

ධාතුවකට අගින් අර්ථවත් ප්රත්යයේ දී සෑදෙන්නා වූ පද කෘදන්ත යනුවෙන් හදුන්වනු ලැබේ. කෘදන්ත නාම කෘදන්ත පද නාම වශයෙන් හදුන්වන එකම ක්රියා පද වර්ගයයි. කෘදන්ත පද නාම වශයෙන් ...


කර්ම කාරක ක්‍රියා හා ත්‍රෛකාලික ක්‍රියා
(Samith විසින් 2017-02-20 දින 12-වසර යටතේ සිංහල විෂයට අදාලව ලියන ලදි)

1.ත්රෛකාලික ක්රියා අතීත, වර්තමාන, අනාගත යන කාල තුනට අයත් ක්රියා ත්රෛකාලික ක්රියා ලෙස හදුන්වනු ලැබේ. මෙම කල තුනට අදාලව ක්රියා වර නැගීමේදී යෙදෙන ප්රත්ය හදුනා ගත යුතුය. 01.අතීත ...


සමාස
(Samith විසින් 2017-02-20 දින 12-වසර යටතේ සිංහල විෂයට අදාලව ලියන ලදි)

විශේෂණ සමාසය විශේෂණ විශේෂයක් වශයෙන් පවත්වන්නා වූ පද දෙකක් එකට එකතු කිරීමේදී විශේෂණ සමාසය හට ගනී. සිදත් සගරාවේ විශේෂණ සමාසය මෙසේ හදුන්වයි. විදැවතින් තොර සියදැවතට සමවන වෙසෙසා සබද සදවත වෙසෙසුත් ...


ප්‍රත්‍යර්ථ නාම
(Samith විසින් 2017-02-20 දින 12-වසර යටතේ සිංහල විෂයට අදාලව ලියන ලදි)

ප්රත්ය වලින් අර්ථ ගැන්වෙන්නා වූ නාම යන අර්ථයෙන් ප්රකෘර්තියේ අර්ථයට වඩා ප්රත්යහි අර්ථය ප්රභල වීමෙන් ප්රත්යර්ථ නාම නිර්මාණය වෙයි.වෙනත් නාම පද වල සහ ක්රියා පද ...


ද කාරාර්ථ සමාසය
(Samith විසින් 2017-02-20 දින 12-වසර යටතේ සිංහල විෂයට අදාලව ලියන ලදි)

ද නිපාතයෙන් සම්බන්ධ වන වචන සමුහයක් ද නිපාතය ඉවත් කොට තනි පදයක් සේ ගලපා ගැනීම ද කාරාර්ථ සමාසය වේ. ද කාරාර්ථ සමාසය සිදත් සගරාවේ ...


ක්‍රියා පද
(Samith විසින් 2017-02-20 දින 12-වසර යටතේ සිංහල විෂයට අදාලව ලියන ලදි)

කිසියම් කිරීමක් හෝ සිදුවීමක් හගවන පද ක්රියා පද ලෙස හදුන්වයි. නිදසුන් : වැටෙයි, දුවයි, පනියි, ලියයි යන ක්රියා පද යම් කිරීමකට උදාහරණ වන අතර පිපෙයි, බබලයි, මෝරයි, පායයි ...


ක්‍රියා පද 02
(Samith විසින් 2017-02-20 දින 12-වසර යටතේ සිංහල විෂයට අදාලව ලියන ලදි)

ක්රියා පද අංක 01 ලිපිය මෙතැනින් කියවන්න. 4.ප්රයෝජ්ය ක්රියා ප්රයෝජ්ය ක්රියා යොදවන්නා වන අතර ප්රයෝජක යනු යෙදවෙන්නාය.ඒ අනුව ප්රයෝජ්ය හෙවත් යොදවන්නගේ ක්රියා ප්රයෝජ්ය ක්රියා නම් වේ. ප්රයෝජ්ය ...


අව්‍ය පද
(Samith විසින් 2017-02-20 දින 12-වසර යටතේ සිංහල විෂයට අදාලව ලියන ලදි)

න + ව්ය පද දෙක එකතු වීමෙන් අව්ය සමාසයට අනුව අව්ය යන පදය සැකසි ඇත.අව්ය යන පදයේ අර්ථය වන්නේ නැත යන අදහසයි. අව්ය පද හැර ...


සම්ප්‍රධායික හා වර්තමානයේ බහුලව භාවිතා වන ආහාර සංරක්ෂණය කරන ක්‍රම හා එම ක්‍රම වල වාසි අවාසි
(Hasitha විසින් 2017-02-17 දින උසස්පෙළ යටතේ කෘෂිකර්මය විෂයට අදාලව ලියන ලදි)

සම්ප්රධායික හා වර්තමානයේ බහුලව භාවිතා වන ආහාර සංරක්ෂණය කරන ක්රම හා එම ක්රම වල වාසි අවාසි විවිධ තාක්ෂණික ක්රම භාවිතා කරමින් එළවළු, පලතුරු හා ධාන්ය සංරක්ෂණය ...


myschool අඩවියේ ලිපි සැකසීමේ සම්මත ආකෘතිය


myschool වෙබ් අඩවිය වෙත ඉදිරිපත් කරනු ලබන ලිපි සඳහා සම්මත ආකෘතියක් හඳුන්වා දීම මෙම ලිපියේ මූලික අරමුණ වේ. myschool වෙබ් අඩවිය වෙත ලිපි සම්පාදනය කරන සියලු දෙනා මෙම ලිපිය ඉතා හොදින් කියවා මෙහි දැක්වෙන උපදෙස් අනුගමනය කරමින්, මෙම සම්මත ආකෘතිය තුල රැඳෙමින් නව ලිපි සම්පාදනය කළ යුතු බව අවධාරණය කරනු ලැබේ.

සුවහසක් ශ්‍රී ලාංකික දුවා දරුවන් විෂය දැනුමින් පෝෂණය කිරීමේ අරමුණින් පවත්වාගෙන යනු ලබන myshcool.lk වෙබ් අඩවිය වෙත ලිපි සම්පාදනයෙන් දායක වන ඔබ සියලු දෙනාගේ ඒ අමිල මෙහෙවර අප බෙහෙවින්ම අගය කළ යුතුමය. වෙබ් අඩවිය පවත්වාගෙන් යාමේදී කාලීනව පැන නැගී ඇති ගැටලුවක් නම් ඔබ විසින් අප වෙත එවන බොහෝ ලිපි වෙබ් අඩවියේ පළකිරීමට සුදුසු අන්දමේ නිමාවකින් යුක්ත නොවීමයි. එවැනි අසම්පූර්ණ ලිපි යලි සංස්කරණය කොට අඩුපාඩු සැකසීමෙන් අනතුරුව වෙබ් අඩවියේ පළකිරීම මේ වන තෙක් සිදුකරනු ලැබූවද, මේ වන විට අප වෙබ් අඩවිය වෙත දිනකට ලබෙන නව ලිපි සංඛ්‍යාව සැලකූ විට තවදුරටත් ඒ අන්දමට ලිපි යලි සංස්කරණය කිරීමට වැය කළ යුතු කාලය හා ශ්‍රමය ඉතා විශාලය. මෙම ලිපිය ලියන අවස්ථාව වන විටත්, සංස්කරණමය දෝෂ නිසා වෙබ් අඩවියේ පළකිරීමට හැකියාවක් නොලැබී ගොඩ ගැසී තිබෙන ලිපි සංඛ්‍යාව බොහෝය. එම සෑම ලිපියක්ම අපවෙත ලැබෙන පිළිවෙළට එකින් එක කියවා අඩුපාඩු සකසා වෙබ් අඩවිය තුල පළකිරීමේදී ඔබ අප වෙත ලිපිය එවනු ලැබූ දින සිට සති කිහිපයක් පවා ගත වී තිබිය හැක. සකසන ලද ලිපි වෙනුවෙන් ඔබ වෙත මුදල් ගෙවනු ලබන්නේ එම ලිපිය වෙබ් අඩවියේ පළකිරීමෙන් පසු බැවින් ඔබ වෙත මුදල් ලැබීම සඳහා එම ප්‍රමාදය ඍජුවම බලපානු ලැබේ. ඔබේත් අපේත් පහසුව වෙනුවෙන් මින් මතු ඔබ විසින් සකසන ලිපි මෙම සම්මත ආකෘතිය තුල පිහිටුවමින් මෙහි දැක්වෙන උපදෙස් අනුගමනය කරමින් සකසන් මෙන් කාරුණිකව ඉල්ලා සිටිනු ලැබේ. තවද ලිපි සැකසීම පහසුවෙන් කිරීමට අනුගමනය කළයුතු යම් යම් උපායමාර්ග පිළිබඳවත් පහත විස්තර කොට ඇත.

ලිපියක් ලිවීමට පෙර,

1. ඔබ විසින් සැකසීමට අදහස් කරගෙන සිටින ලිපියට ගැලපෙන, සුදුසු මාතෘකාවක් යොදන්න. එම මාතෘකාව ක්ෂණිකයෙන් ලිපියෙහි අන්තර්ගතය පිළිබඳව දළ අවබෝධයක් ලැබෙන ආකාරයේ එකක් විය යුතුය. තවද මෙම මාතෘකාව හැකිතාක් කෙටි විය යුතුය.

2. ලිපියේ ස්වභාවය හා ශ්‍රේණිය නිවැරදිව තෝරන්න. මෙහිදී ඔබ විශයකට අදාල ලිපි යන විකල්පය තේරුවහොත් පමණක් එම විෂය තේරීමට තවත් drop down මෙනුවක් පහලින් මතු වේ. එම මෙනුවේදී ලිපිය අදාල වන විෂය නිවැරදිව තෝරන්න. ඔබගේ ලිපිය වෙබ් අඩවියේ පළවන්නේ ඔබ විසින් මෙහිදී තෝරාගත් ශ්‍රේණියට අදාලව, තෝරාගත් විෂය යටතේ බැවින් ශ්‍රේණිය හා විෂය තේරීමේදී වඩාත් සැලකිලිමත් වන්න. ඔබ සකසන්නේ විෂයකට අදාල ලිපියක් නොවේ නම් ශ්‍රේණිය තේරීමෙන් වළකින්න. වැරදි ලෙස විෂය තෝරන ලද අවස්ථාවක් පහත රූපයේ දැක්වේ.


3. ලිපි සැකසීමේ කවුළුව full screen ආකාරයට සකසා ගන්න. ඒ සඳහා රූපයේ දැක්වෙන බොත්තම ඔබන්න.

4. ලිපිය සැකසීම ඇරැඹිමට පෙර show invisible characters හා show blocks යන බොත්තම් ඔබා එම පහසුකම් සක්‍රීය කරගන්න. එමගින් ලිපිය සැකසීම වඩාත් පහසු වනු ඇත. ලිපියේ ඡේද දෙකක් අතර පවතින සත්‍ය දුර මෙමගින් ඔබට වඩාත් පහසුවෙන් අවබෝධ කරගත හැකිවනු ඇත. ඇතැම් ඡේද වල spacing නිවැරදිව සැකසූවද ලිපිය save කිරීමෙන් පසුව බලන විට spacing වෙනස් වී ඇත්තේ ඔබට නොපෙනෙන paragraph blocks ආදිය ඡේද අතරට එකතු වී තිබීම නිසයි. show blocks බොත්තම සක්‍රීය කිරීමෙන් එම නොපෙනෙන paragraph blocks ආදිය ඉවත් කළ හැකිය.
ඇතැම් තැන් වල අළු පැහැ කොටු වශයෙන් පෙනෙන්නේ invisible characters ලෙස පවතින spaces වන අතර සාමාන්‍ය space එකක් හා ivisible character එකක් ලෙස පවතින space එකක් අතර ලොකු වෙනසක් නැත. එනිසා ඒවා ඉවත් කිරීමට කරදර නොවන්න. ivisible character පහසුකම අක්‍රීය කිරීම මගින් ඒවා සඟවා තබාගත හැක.

5. ලිපිය ලිවීම ඇරඹීමට පෙරම ඡේද වල alignment Justify ලෙස සකසන්න. වීශේෂ ලිපියක් සකසන්නේනම් සුදුසු අනෙකුත් alignment එකක් තෝරාගන්න. සාමාන්‍ය ලිපියක් සකසන සෑම විටකම alignment එක justify ලෙස සකසන්න.

  • myschool වෙබ් අඩවිය සහාය දක්වනුයේ සිංහල යුනිකේත (unicode) සඳහා පමණක් වන අතර සිංහල fonts භාවිතා කළ නොහැක.

  • ඔබ සම්පාදනය කළ ලිපිය සිංහල unicode භාවිතයෙන් word document එකක් තුල යතුරු ලියනය (type setting) කර ගැනීමෙන් අනතුරුව වෙබ් අඩවියේ editor window එක් තුල paste කරගෙන පසුව සම්මත ආකෘතිය අනුව හැඩසවීම හෝ එක්වරම editor window එක තුල සම්මත ආකෘතිය අනුව හැඩසවමින් type කරගැනීම කළ හැක.

  • ඔබට සිංහල typing අපහසුනම් ඒ සඳහා පැන්සල වැනි යුනිකේත පරිවර්තක මෘදුකාංගයක හෝ www.easysinhalaunicode.com වැනි වෙබ් අඩවියක සහාය ලබා ගත හැක.

ලිපියක් ලියන අතරතුර,

1. අන්තර්ජාලයෙන් උපුටාගත් ලිපි අප වෙබ් අඩවියේ පළකිරීමෙන් වළකින්න. ඔබ විසින් පළකරනු ලබන ලිපිය ස්ව නිර්මාණයක් විය යුතු අතර අත්‍යාවශ්‍ය මොහොතකදී වෙනත් ලිපියකින් හෝ අන්තර්ජාලයෙන් කොටස් උපුටාගෙන දැක්විය හැකි නමුත් එය උපුටාගැනීමක් බව පැහැදිලිව සඳහන් කළ යුතුය. (අන්තර්ජාලයෙන් ඡායාරූප ලබාගැනීම මෙයට අදාල නොවේ) සමස්ථ ලිපියම අන්තර්ජාලයෙන් හෝ අන්තැනකින් උපුටාගෙන එය ස්ව නිර්මාණයක් සේ දැක්වීම කිසිසේත්ම නොකළයුතු. (පහත රූපය බලන්න) අප වෙබ් අඩවියේ එවැනි උපුටාගත් ලිපි පළනොකරන අතර එවැනි ලිපි සඳහා කිසිඳු මුදල් ගෙවීමක් සිදු කරන්නේද නැත. එවැනි වංචාකාරී ලිපි සම්පාදකයන්ගේ සාමාජිකත්වය අවලංගු කිරීමටද කටයුතු යොදනු ලැබේ. සෑම විටම අන් අයගේ බුද්ධිමය දේපළ අයිතීන් සුරැකීමට කාරුණික වන්න.

(අප වෙත එවූ උපුටාගත් ලිපියක්)



(අන්තර්ජාලයේ ඇති මුල් පිටපත)

2. ලිපිය ආරම්භයේදීම යලිත් වරක් ලිපියේ මාතෘකාව යෙදීම නොකළ යුතුය. ලිපිය ලිවීමට පෙර අවස්ථාවේදී ඔබ විසින් යොදන ලද මාතෘකාවම, ලිපිය වෙබ් අඩවියේ පළකළ පසු ලිපියට ඉහලින් මාතෘකාවක් සේ දිස්වීමට සැකසුම් සකස් කොට ඇත.


 

3. සෑම ලිපියකම සාමාන්‍ය අන්තර්ගතය 12 font size එකෙන් font colour black වශයෙන් තිබියි යුතුය. නමුත් මාතෘකා, උප මාතෘකා, උපුටා ගැනීම්, වැදගත් කරුණු ආදී විශේෂ අවස්ථා දැක්වීමේදී font size වෙනස් කිරීම, font colour වෙනස් කිරීම, italic හෝ bolt කිරීම ආදී වශයෙන් ඔබට රිසි පරිදි හැඩසවීම් සිදු කළ හැක.

4. මාතෘකා, උප මාතෘකා, රූපක (images), ඡේද ආදිය යෙදීමේදී සෑම විටම paragraph block එකක් තුල යෙදීමට සැළකිලිමත් වන්න. (paragraph block එක දිස්වීමට paragraph block බොත්තම සක්‍රීය කර තිබිය යුතුය.) එමගින් සෑම ඡේද දෙකක් අතර හෝ උප මාතෘකාවක් හා ඡේදයක් අතර පරතරය නිශ්චිත අගයකට සැකසිය හැක. පහත රූපයේ කඩ ඉරි වලින් දැක්වෙන්නේ paragraph blocks ය.


ඡේදයක් type කිරීමට පෙර formats ---> Blocks ---> paragraph යන සැකසුම් යෙදීමෙන් paragraph block එකක් නොමැතිනම් එකක් ලබාගැනීම කළ හැක. ඡේදය type කිරීමෙන් පසුවද ඡේදය select කොට formats ---> Blocks ---> paragraph සැකසුම යෙදීමෙන් paragraph block එකක් යෙදිය හැක. පහත රූපය බලන්න.


එක් paragraph block එකක් තුල ඡේද දෙකක් එක් කිරීමට අවශ්‍ය නම් ඡේද දෙක අතර වැඩි පරතරයක් එක් කිරීමට shift + enter ඔබා nonbrak paragraph එකක් එක් කරන්න. nonbreak paragraph එකක් එක් වූ පසු පහත රූපයේ පරිදි දිස් වේ.
 

ඡේදයක් type කිරීමේදී enter key එක එබීමෙන් නව ඡේදයක් නව paragraph block එකක් තුලින් ඇරඹෙන් නමුත් shitf + enter key combination එක එබීමෙන් නව ඡේදයක් පවතින paragraph block එක තුලම ඇරඹේ.

5. එක් ඡේදයක අවසානය හා නව ඡේදයක ආරම්භය අතරට වැඩිපුර හිස් ඉඩක් යොදන්න. මේ සඳහා අමතර ඉඩ අවශ්‍ය ඡේද දෙකෙන්, උඩි පවතින ඡේදයේ අගට nonbreak paragraph (shift + enter) එකක් එක් කිරීම වඩාත් සුදුසු ක්‍රමය වේ. රූපය බලන්න. 1. ඔබ විසින් සැකසීමට අදහස් කරගෙන ...... ලෙස පවතින ඡේදයේ අගට nonbreak pragraph එකක් එක් කොට ඇත. එමගින් 1. හා 2. ඡේද දෙක අතරට වැඩි ඉඩක් එක් වී ඇත.


අමතර ඉඩ අවශ්‍ය ඡේද දෙක අතරට වැඩිපුර enter key එකක් ඔබා හිස් paragraph block එකක් එකතු කර ගැනීම එතරම්ම සුදුසු නොවේ. හිස් paragraph block වල අකුරු නොමැති බැවින් ඒවායේ උස ඉබේම වෙනස් වීම නිතරම සිදු වේ. උස වෙනස් paragraph blocks දෙකක් පහත රූපයේ දැක් වේ.



6. මාතෘකාවක් හෝ උප මාතෘකාවක් පැහැදිලිව කැපී පෙනෙන පරිදි තිබිය යුතුය. මේ සඳහා මාතෘකාවේ font colour වෙනස් කිරීම, font size වැඩි කිරීම, bolt කිරීම වැනි දෙයක් කරන්න. ඔබ විසින් පසුව යොදනු ලබන සෑම මාතෘකාවකටම එකම style එකක් යෙදීමට වගබලාගන්න. එමෙන්ම උප මාතෘකා, ප්‍රධාන මාතෘකා වලින් වෙන් වී පෙනෙන පරිදි ඒවාටද වෙනස් ආකාරයේ style එකක් යොදන්න. ඉහත රූපයේ "කෘෂි කර්මාන්තයට ලැබුණු රාජ්‍ය අනුග්‍රහය" ලෙස ඇත්තේ එවැනි වෙනස් style එකක් යෙදූ උප මාතෘකාවකි. මෙම ලිපිය සැකසීමේදී විශේෂිත කරුණු දැක්වීමට, එම අදාළ වාක්‍ය bolt කර font colour එක ලෙස රතු පැහැය තෝරාගෙන ඇත.

7. ලිපියට ගැලපෙන ආකාරයේ පින්තූර (images) යොදන්න. ලිපියේ ආරම්භයට එක් පින්තූරයක් යොදන්න. ඊට අමතරව ලිපිය අතරමැදට, ඒ ඒ කොටසට ගැලපෙන ආකාරයේ සුදුසු පින්තූරයක් යෙදීමෙන් ලිපිය කියවාගෙන යෑමේදී ඇතිවන ඒකාකාරී භාවය මගහරවා ගෙන, විවිධත්වයක් එක් කළ හැක. අන්තර්ජාලයේ පිරික්සීමෙන් ගැලපෙන පින්තූරයක් පහසුවෙන් සොයාගත හැක.



8. ඔබ html භාවිතය පිළිබඳව සුළු හෝ දැණුමක් ඇත්තෙක්නම් Source code බොත්තම එබීමෙන් මතුවන html දර්ශන ප්‍රාකාරය තුළින් ලිපියේ සැකසුම් කිරීමට හැක. (පහත රූපය බලන්න) එය ඇතැම් අවස්ථා වල යම් යම් සැකසුම් කිරීමට සැබවින්ම උපකාර වේ. නමුත් මේ සඳහා html පිළිබඳ සුළු හෝ දැණුමක් තිබීම අත්‍යාවශ්‍ය වේ.


ඉහත දැක්වෙන උපදෙස් අනුගමනය කරමින් ඉදිරි ලිපි සම්පාදනය කළ යුතු බව නැවත වරක් අවධාරණය කරන අතර, එමගින් ඔබගේත් අපගේත් වටිනා කාලය හා ශ්‍රමය බොහෝ සෙයින් ඉතිරි කරගත හැක. එමගින් ඔබගේ ලිපි වෙනුවෙන් මුදල් ගෙවීමද වඩාත් ඉක්මන් වන අතර වෙබ් අඩවියේ ගුණාත්මක භාවයද වර්ධනය වේ.

අන්තර්ජාලයෙන් මුදල් ඉපයිම ඇත්තක්ද



ඔඕ. අන්තර්ජාලයෙන් මුදල් ඉපයීම ඇත්තක්. නමුත් විශාල ප්‍රමාණයේ මුදලක් එනම් මාසයකට ලක්ෂයක් පමණ මුදල් ඉපයිය හැකිබව පැවසීම ඔබව රැවටීමක්. එලෙස මායකට රුපියක් ලක්ෂයක මුදල් ඉපැයිය හැක්කේ ඉහල අධ්‍යාපනික මට්ටමක් සහ පලපුරුද්දක් ඇති පුද්ලයන්ට පමණී.

මෙලස අන්තර්ජාලයෙන් මුදල් ඉපයීම තරගයක්, ජය ලබන්නේ සුළුතරයක් පමණී. අනෙත් සියළුම දෙනා මාසයක් හෝ දෙකක් පමණක් මෙය ක්‍රියාත්මක කර අත්හැරදමයි.

ඇඩ් ක්ලික් කර ඔබගේ අරමුණුවලට ලගාවීමට නොහැක. සාමාන්‍ය මුදලක් ඉපයීමට ඇඩ් ක්ලික් කරනවට අමතරව ඔබ Odesk හෝ Freelancer එකෙන් හෝ එසේත් නොමැතිනම් Forex යන අංශයන්වලටත් ඔබ අවධානය යොමු කල යුතුයි. ඒයින් අදහස් වන්නේ ඔබට ඉහල ඉංග්‍රීසි දැනුමක් තිබිය යුතුබවයි.

පරිගණක දැනුම සහ අන්තර් ජාලය පිළිබද දැනුමක් තිබීම ඉතා අත්‍යවශ්‍ය කාරනයකි. මන්ද මේ හැම දෙයක්ම සිද්ද වන්නේ පරිගණකය සහ අන්තර්ජාලය තුලිනි.

අන්තර්ජාලය හරහා මුදල් ඉපයිය හැකියැයි පවසන බොහෝ ආයතන එම දැනුම ලබා දීමට රුපියල් 5000.00 ක් පමණ අයකරගනු ලබනවා. එම වැඩමුළුව එක්දිනකට පමණක් සීමා වන අතර එයින් ඔබ යමක් ඉගෙන ගත්තද ප්‍රායෝගිකව ක්‍රියාත්මක වීමේදී ඉතා අපසුතාවයකට මුහුණ දෙනවා නොඅනුමානයි.

ඇත්තටම මෙම ක්‍රමයෙන් ලාභ ලබන්නේ ඒ පිළිබද වැඩමුළු පවත්වන ආයතනයි. එක් පුද්ගලයෙකුගෙන් රුපියල් 5000.00 බැගින් එක් දිනකට පුද්ගලයන් 20 දෙනෙකුගෙන් රුපියල් 100,000.00 (ලක්ෂයක)ක ආදායමක් ඔවුන් එක් දිනකට ලබා ගනී.

එසේනම් ඔබ කලයුත්තේ අන්තර්ජාලය පිළිබද හොද දැනුමක් ඇති යහළුවෙකුගෙන් අසා දැන ගැනීම හෝ අන්තර්ජාලයෙන්ම ඒ පිළිබද වැඩිදුර අධ්‍යාපනයක් ලබාගැනීමයි.

ඔවුන් පවත්වන වැඩමුළුවලවට වඩා ඉතා වැදගත් තොරතුරු රාශියක් නොමිලේ මෙම වෙබ් අඩවියෙන් ඉදිරි දිනවලදී බලා පොරොත්තුවන්න.

අප හා එක් වූ අය...


හොඳම ලිපි සම්පාදකයන් 10 දෙනා

උපදෙස්

ලිපි ලිවීමේ කොන්දේසි
(ගයාන් විසින් 2016-12-26 දින ලියන ලදි)

www.myschool.lk වෙබ් අඩවියට ඕනෑම පුද්ගලයෙකුට ගිණුම් හිමියෙක් ලෙස නොමිලේ ලියාපදිංචි විය හැක. 1. ගිණුම් හිමියන්ට www.myschool.lk වෙබ් අඩවියේ ඇති අධ්යාපනික කරුණු නොමිලේ පරිශීලනය කිරීමට හැකියව ඇත. 2. ...


myschool අඩවියේ ලිපි සැකසීමේ සම්මත ආකෘතිය
(යසිරු විසින් 2016-08-27 දින ලියන ලදි)

myschool වෙබ් අඩවිය වෙත ඉදිරිපත් කරනු ලබන ලිපි සඳහා සම්මත ආකෘතියක් හඳුන්වා දීම මෙම ලිපියේ මූලික අරමුණ වේ. myschoolවෙබ් අඩවිය වෙත ලිපි සම්පාදනය කරන සියලු ...


සාර්ථක දිවියකට ධර්ම චින්තා
(ඉමන්ත විසින් 2016-08-11 දින වෙනත් යටතේ ලියන ලදි)

සියලුම සතුන්ගෙන් උසස්ම වූ මනසක් ඇතිව මනුෂ්ය සත්වයෙකු ලෙස උපත ලැබූ ඔබ, ස්වභාව ධර්මයේ මහා අනර්ඝ අටි විශිෂ්ඨ නිර්මාණයක් බව නිරතුරුවම සිහි තබා ගනිමින් ඔබ ...


සාමාන්‍ය පෙල විභාගය නිසැකවම ජයගන්නා ආකාරය
(ඉමන්ත විසින් 2016-08-09 දින සාමාන්‍යපෙළ යටතේ ලියන ලදි)

නංගියේ මල්ලියේ, අ.පො.ස සාමාන්ය පෙල විභාගය දැන් ඔයාලගෙ අත ළගටම ඇවිත්. ගතවෙන හැම ...

2 නෙක් කැමතියි

කෙටි සටහන් භාවිතයේදී සැලකිය යුතු කරුණු
(යසිරු විසින් 2016-08-03 දින ලියන ලදි)

6 ශ්රේණියේ සිට 10 ශ්රේණිය දක්වා දහම් පාසල් පෙළ පොත් වල එන භාවනා පාඩම් හැර පාලි අභිධර්මය ඇතුලු අනෙකුත් සියලුම පාඩම් ආවරණය වන පරිදි ඉගැන්වීම් ...


සාමාන්‍ය ලිපි

ශ්‍රී ලංකාවේ වැදගත් තොරතුරු
(kelum විසින් 2016-12-15 දින 13-වසර යටතේ ලියන ලදි)

ශ්රී ලංකාව පිළිබද බොහෝ තොරතුරු පවතිනු ලබන අතර එම පවතිනු ලබන තොරතුරු බොහෝමයක් ශ්රී ලංකාවාසී ඔබ අප ඕනෑ ම කෙනෙකු නොදැන සිටිය හැකි ය. එසේ ...


පතල් කවි
(kelum විසින් 2016-11-30 දින 11-වසර යටතේ ලියන ලදි)

අතීතයේ අප සමාජය තුල ජිවත් වූ මිනිසා තම එදිනෙදා ජීවිතය ඔවුන්ට ගත කිරීමට අවශ්ය මිල මුදල් ආදිය සොයාගැනීම සදහා විවිධාකාරයේ වෘත්තීන් වල නිරත විය. එහි ...


මුද්දරයේ ඉතිහාසය
(kelum විසින් 2016-10-27 දින 11-වසර යටතේ ලියන ලදි)

මුද්දර පිළිබද කරුණු එක්රැස් කිරීමේ දී එහි ඇති සුවිශේෂීත්වය වන්නේ බොහෝ දෙනා මුද්දර එකතු කිරීම බාල මහලු භේදයකින් තොර ව දුප්පත් පොහොසත් භේදයකින් තොරව සෑම ...

7 නෙක් කැමතියි

Proverbial Sayings 1
(Uthpala විසින් 2016-09-07 දින උසස්පෙළ යටතේ ලියන ලදි)

(1) If there is a will there is a way. - අධිෂ්ඨාන ශක්තියක් ඇත්නම් යා හැකි මගක්ද ඇත. (2) Absence makes the heart grow ...


Grammar 1
(Uthpala විසින් 2016-09-07 දින උසස්පෙළ යටතේ ලියන ලදි)

Simple ...