රචනා


      නිර්මාණාත්මක රචනා

  කඳුකර අසිරිය

 

"කඳුකරයේ සීතලේ- මීදුම් සළු පාවෙලා........"

            දෙසවන් පිනා යන ගීයක් මගේ මුවගට නැගේ. ඒ අන් වෙනකක් නිසා නොව කඳුකරයේ අසිරිය විඳ ගැනීමට මා ඇතුළු මගේ යහළු කැල මේ වනවිටත් නික්මී ඇති බැවිනි.  නමුනුකුල නම් වූ ඒ අසිරිමත් සුන්දර කඳුවැටියට අප මේ යන්නේ නැවුම් සතුටු බලාපොරොත්තු ගොන්නක් සිතෙහි පුරවා ගෙන ය. ඉරිමා උදෑසනින් ම කඳු පාමුල වෙත අපි සියල්ලෝ ම අවතීර්ණ වූවෙමු.

            කොළොම් තොට නගරයේ කොන්ක්‍රීට් වනාන්තරයේ දැනුණු උණුසුම් වායු නමුනුකුලට හමා නැත. හාත්පසින් ම ඇදී එන්නේ සිත නලවන, හද පිනවන, ගත සැනසෙන මඳ නල ය. නමුනුකුලට ආගන්තුක වූ අපට එය නුපුරුදු අත්දැකීමකි. එනිසා ලහිලහියේ අපි සැවොම රැගෙන ආ වැහි කබා පැළඳ ගත්තෙමු. ඒත් දැඩි ව දැනුණු සීතල වැහි කබායට යටපත් වූයේ නැත. ඒ සමග අවටින් පැමිණි මීදුම් සළු අපව පොරවා ගත්තේ හිටිහැටියේ ය.ඒ වේලාවේ වලාකුළු අතරට ගියා සේ අපට දැනිණි. හරිම අපූරු අත්දැකීමක් ලබමින් සැවොම ප්‍රීමත්ව කෑ ගැසූවෙමු. නොබො වේලාවකින් මීදුම ක්‍රමයෙන් අපගෙන් ඈත් වූ අතර, සෙමින්-සෙමින් කන්ද   තරණය කිරීමට අපි ආරම්භ කළෙමු.

            සිසිල් සුළඟ අප පිටුපසින් හමා එමින් අපිට තවත් ඉදිරියට යන ලෙස ඉඟි කරයි. ඒ අතර, සුළඟ විසින් රැගෙන ආ වනමල් සුවඳ අපව තවත් ප්‍රබෝධමත් කරවීමට සමත් විය. අපට ඒ ද අමුතු අත්දැකීමකි. වනමල්වල මධු සොයා සැරිසරන බිඟු රළ අප පසු කරමින් කඩිනම් ගමනින් වන රොදට ඇතුළු වනු සුලබව දැකිය හැකි දසුනකි. එපමණ නොවේ. දේදුන්නෙන් වර්ණ ඉල්ලා ගෙන විසිතුරු ඇඳුමින් හැඩවුණු සමනලුන් මෙන් ම සලබයෝ ද අතොරක් නැති ව අප වට කර ගනිමින් රැඟුම් පාන්නට වූහ. සමහරෙකු ඒ දැක සිය කැමරාවලට සටහන් කර ගත්තේ, එය කිසිදා නොදැකිය හැකි තරමේ විචිත්‍රවත් දර්ශනයක් වූ නිසාවෙනි. තවත් පසෙකින්, නිරතුරුව හඬ නගනා කුරුල්ලන්ගේ මිහිරි ගී නාද අපගේ දෙසවන් කුල්මත් කරවී ය.

            මෙලෙස නමුනුකුල කන්දේ අසිරිය විඳ ගනිමින් ඉදිරියට ඇදුණූ අපට ටිකෙන් ටික වැඩිවෙමින් ඇසෙන මහත් ඝෝෂාවක් ඇසෙන්නට විය. එය නගරයෙන් ඇදෙන රිය ඝෝෂාවන් හෝ නලා ශබ්දයන් මෙන් දෙසවනට අමිහිරි නොවී ය. මේ වනයෙන් ඇසුණු ඝෝෂාව අසන්නට අසන්නට ඒ කෙරෙහි සිතත් ගතත් ඇදී යයි. නොබෝ වේලාවකින් ඒ දිය ඇල්ලක ජල කඳෙන් නැගෙන හඬ බව අපට අවබෝධ විය. අප සියල්ලන්ගේ ම පියවර දැන් වේගවත් විය. හැමෝටම දිය ඇල්ල දැක ගැනීමට තිබුණේ පුදුමාකාර නොඉවසිල්ලකි. දැන් දියඇල්ල වෙතට පැමිණ හමාර ය. ඉතා උස් වූ ගල් පර්වතයකින් ඇද හැලෙනා මහා දිය දහරාව තවත් ගලකින් පිළිගෙන එතැනින් නැවතත් ප්‍රපාතයකට ඇද හලයි. මේ නිසා ඇති වී තිබෙන සුන්දරත්වය කියා නිම කළ නොහැකි ය. දිය ඇල්ල අසලට ගිය විට දැනුණේ එකම ජල ඝෝෂාවකි. අපිට කථා කිරීමටවත් දිය ඇලි කොමළිය ඉඩ දුන්නේ නැත. ඇයගේ තේජවන්තභාවය ඉතා චමත්කාරජනකබවක් ඇති කළ නමුදු මහත් බියකරු ගතියක් ද අපගේ සිත තුළ ඇති කළේ ය.

            තවත් හෝරා කිහිපයකින් පසු නමුනුකුල කඳු මුදුනේ පිහිටි ගල් තලාවකට අපි එළඹුණෙමු. දැන් සරතැස නිවා ගැනීමට කාලය උදා විය. දෙදෙනෙක් එක් වී අප ගෙන ගිය කූඩාරම් තැනුවෝ ය. ඒ අතර තවත් දෙදෙනක් කෑම පිසීමට සැරසුණ හ. මම අවට සිරි නැරඹීමට පටන් ගත්තෙමි. නමුනුකුල කඳු මුදුනට සිරිලක දසතම පෙනෙන්නට විය. මහා ගංගාවෝ පුංචි ඇළ පාරක් මෙන් දිස් වූහ. වන උයන්, තණ පිටි, වෙල් යායවල් මෙන් ම, ගිනි පෙට්ටි වැනි වූ නිවෙස් ද කඳු මුදුනට පෙනේ. නමුනුකුල වටේටම පිහිටි කඳු වැටි හා ඒ වසා ගත් මීදුම් වලාවන් පමණක් නොව, හොරැහින් ඉඟි කරන හිරු රැස් ද ආදී මේ සැම එක් වී මවාපාන දර්ශනීය සිතුවම සියැසින් බලා ගත යුතුම යැයි මට හැඟේ.

            නැවත ආපස්සට පියමං කිරීමට කාලය එළඹ ඇත. වන රොද මැද රැයක් ගත කිරීමට ඊළඟ වාරයේ සැවොම කතිකා කර ගත්තෙමු. එතෙක් දුක්මුසු මුහුණුන් කඳුවැටියෙන් සමු ගත්තද සොබා දහමේ අපූරු සුන්දර බව නැවත නැවත මතක් කර ගෙන සතුටු විය හැකි බව නම් ඇත්තකි.

 





සාමාන්‍යපෙළ - සිංහල
ශ්‍රී ලංකා මාතාඅප ශ්‍රී....... ලංකා නමෝ නමෝ නමෝ නමෝ මාතාසුන්‍දර සිරිබරිනී සුරැඳි අති සෝබමාන ලංකාධාන්‍ය ධනය නෙක මල් පලතුරු පිරි ජය භුමිය රම්‍යාඅප හට සැප සිරි සෙත සදනා ජීවනයේ මාතාපිළිගනු මැන අප භක්‍තී පූජානමෝ නමෝ මාතාඅප ශ්‍රී ...... ලංකා නමෝ නම...
සාමාන්‍යපෙළ - සිංහල
තොරතුරු සන්නිවේදන තාක්ෂණය - කෙටි සටහන   දත්ත - වෙන් වෙන් වශයෙන් ගත් කළ අර්ථයක් දීමට නොහැකි අංක, වචන,සලකුණු දත්ත ලෙස හැඳින්වේ. තොරතුරු - දත්ත ගොනු කිරීමෙන් හා සකස් කිරීමෙන් අර්ථවත් ආකාරයට පත් කළ පසු එය තොරතුරක් ලෙස හැඳින්වේ. තොරතුරු පද්ධති-     &nbs...
සාමාන්‍යපෙළ - සිංහල
  පහත දැක්වෙන ප්‍රශ්නයන්ට අනුව රාජකාරි ලිපික් සකස් කල හැකිය. දීර්ඝ කාලයක් තිස්සේ  ප්‍රදේශවාසීන්ගේ ජීවිතවලට මෙන් ම වගාකටයුතු වලට ද වනඅලියන්ගෙන් බාධා පැමිණෙමින්  තිබේ. පාසල් දරුවන්ගේ අධ්‍යාපන කටයුවලටත්,  සාමාන්‍ය මිනිසුන්ගේ එදිනෙදා කට...
සාමාන්‍යපෙළ - සිංහල
භාෂාව යනු කුමක්ද මානව සංස්කෘතියේ අසහාය නිර්මාණයක් වශයෙන් ‘භාෂාව’ හැදින්විය හැකිය. එය මානවයා අන්‍ය සත්ත්වයින්ගෙන් සුවිශේෂ තත්ත්වයට පත් කරන්නකි. භාෂාව කෙදින කෙසේ ඇති වී ද? යන්න පිළිබදව ශිෂ්ටාශිෂ්ට සමාජීය මානවයාගේ විචාරාක්‍ෂිය ඉතා ඈත අතීතයේ සිට යොමු වූ...
උසස්පෙළ - සිංහල
සන්ධී (සද)                      සිදත් සගරාව සං අදියරේදි කෙටියෙන් සන්ධි පිළිබදව පැහැදිළි කර දෙයි.              ...
උසස්පෙළ - සිංහල
ලිඟු අදියර සිදතේ බොහෝ මතබේදයකට තුඩු දුන් මාතෘකාවකි.ඊට හේතුව වන්නේ භාෂවේ ස්ත්‍රි ලිංග,පුරුෂ ලිංග,නපුංශක ලිංග යනුවෙන් ලිංගත්‍රයන් තිබියදි සිදත් සඟරා කතු ස්ත්‍රි ලිංග ,පුරුෂ ලිංග පමණක් ඇති බව පැවසිමයි.සං අදියරේදි ලිංග පැහැදිලි කරන කතුවරයා “මේය මෝය වහරට ක...
සාමාන්‍යපෙළ - සිංහල
 සායම ගියා                                         -     ගෞරවය කෙලෙසී ගියා  වැලේ වැල් නැතිව             &nb...
සාමාන්‍යපෙළ - සිංහල
විවිධ භාෂා ව්‍යවහාරය * අපේ රටේ බොහෝ දෙනාගේ ප්‍රධානතම සන්නිවේදන මාධ්‍යය වන්නේ සිංහල භාෂාව වේ. * එක් එක් ප්‍රදේශයට ආවේණික භූගෝලීය ලක්ෂණ, ජීවනෝපය, පරම්පාරික ගුණාංග හා සංස්කෘතික විවිධත්වය ආදිය මුල් කර ගෙන ව්‍යවහාරය අනුව එහි විවිධ වෙනස්කම් පවතී. * සිංහ...
සාමාන්‍යපෙළ - සිංහල
(අ) අන්තංස්ථාක්ෂර සහ ඌෂ්මාක්ෂර යෙදීම * ය, ර, ල, ව යනන්තංස්ථාක්ෂරත්  ශ, ෂ, ස, හ යන ඌෂ්මාක්ෂරත් සිංහල හෝඩියේ සෙසු අකුරු සමග  යෙදෙන අයුරු පහත පරිදි වේ. ය, ර, ල, ව යන අකුරකට පෙර ව්‍යාගාන්ත ශබ්දය වෙනුවට බින්දුව (o)  යොදනු ලැබේ.සංරක්ෂණය | සංස්...
සාමාන්‍යපෙළ - සිංහල
(අ) අල්ප ප්‍රාණ අක්ෂර හා මහා ප්‍රාණ අක්ෂර යෙදීම * සිංහලයන්ගේ මාතෘ භාෂා වන පාලි හා සංස්කෘත භාෂාවන්ගේ පැමිණි වචන හා ඒ ඇසුරෙන් සැදුණු වචන විශාල ප්‍රමාණයක් අප භාවිතයේ ඇත. 01) ක - ඛ - ග - ඝ  යන අකුරැ යෙදෙන වචන        &nb...
සාමාන්‍යපෙළ - සිංහල
ණ, න, ල, ළ අකුරැ යෙදීම නාම පදයක ‘ර‘ කාරයට පසු ව යෙදෙන්නේ ‘ණ‘ කාරයයි.සාධාරණ   විවරණය   හොරණ     ආභරණ     අනුස්මරණය ‘ර්‘ අකුරට පසුව යෙදෙන්නේ ද ‘ණ‘ කාරයයි.පූර්ණ    &n...
සාමාන්‍යපෙළ - සිංහල
අග අකුර ද්විත්ව වන කල්හි යෙදෙන්නේ දන්තජ ‘න‘ යන අකුරය.දේදුනු | ගනුදෙනු | ඉනි | පිනි | ඔටුනු සන්ධි හෝ සමාස පදවල දී ‘ර‘ යන්නෙන් හෝ රකාරාංශයෙන් පර ව ව, හ, ප, ව යන අකුරකින් පර ව යෙදෙන්නේ දන්තජ ‘න‘ කාරය...
සාමාන්‍යපෙළ - සිංහල
  දේශිය නර්තන හා බැදි වාද්‍ය භාන්ඩ ලෙස ගැට බෙරය , පහතරට බෙරය , දවුල , උඩැක්කිය හා රබාන දැක්විය හැක . ගැට බෙරය උඩරට නර්තන සම්ප්‍රදායට අයත් ප්‍රදාන අවනද්ද භාන්ඩය ලෙස ගැටබෙරය නොහොත් උඩරට බෙරය හැදින්විය හැකිය . මෙහි කද මැද ගැටයක් මෙන් වූ විශේෂ තත්වයක් ඇත...
සාමාන්‍යපෙළ - සිංහල
 සාරාංශකරණය  - 01 (  අධ්‍යාපන පොදු සහතික පත්‍ර සාමාන්‍ය පෙළ විභාගයේ සිංහල ප්‍රශ්න පත්‍රයේ දෙවන කොටස ට  ලකුණු 10ක් ) සිංහල ප්‍රශ්න පත්‍රය තුළ දෙවන කොටසේ තෙවන ප්‍රශ්නය ලෙස යෙදෙන්නේ සාරාංශකරණය ගැටළුවකි. එහි දී ඔබ ට දෙ...
සාමාන්‍යපෙළ - සිංහල
  සිංහල භාෂාව තුළ තත්සම තත්භව පද නිවැරදිව භාවිතා කරමු සිංහල භාෂාව තුළ පද බිහිවන අාතාරය අනුව එ්වා කොටස තුනකට බෙදා දක්වා අැත. එ්වා නම්, නිෂ්පණ්ණ පද තත්සම පද තත්භව පද   නිෂ්පණ්ණ පද වූ කලී සිංහල භාෂාව තුළ ම හට ගත් පද වේ. මෙම පද සිංහල භාෂාව තුළ පමණක් පවත්නා අත...
සාමාන්‍යපෙළ - සිංහල
සිංහල භාෂාව හා සාහිත්‍යය ප්‍රශ්න පත්‍රය - අධ්‍යාපන පොදු සහතික පත්‍ර සාමාන්‍ය පෙළ                         සැකැස්ම හා ලකුණු උපයන අයුරු 1 කොටස සිංහල ප්‍රශ්න පත්‍රය ප්‍රධාන කොටස්...
සාමාන්‍යපෙළ - සිංහල
සාමාන්‍ය පෙළ විචාර ලිවීම සතර කන් මන්ත්‍රණය   ප්‍රශ්නය: උම්මග්ග ජාතකයේ එන මහෞෂධ තියුණු නුවණක් ඇත්තෙකි. නිර්දිෂ්ට කොටසින් උදාහරණ 3ක් වත් දක්වමින් විමසන්න.   පන්සිය පනස් ජාතක පොත් වහන්සේ තුළ ඇතුළත් ව ඇති දීර්ඝතම ජාතක කථාව වන්නේ, උම්මග්ග ජාතකයයි. එහි බ...
සාමාන්‍යපෙළ - සිංහල
අ.පො. ස (සා. පෙළ) විචාර ලිවීමේදී සිහි ගබා ගත යුතු වැදගත් කරුණු   සාහිත්‍ය රසාස්වාදයේ විශේෂා අංගයක් වන්නේ එම සාහිත්‍ය කෘතිය පිළිබඳව විචාරය කිරිමයි. යම් සාහිත්‍ය නිර්මාණයක් පිළිබඳ විධිමත් හා බුද්ධිගෝචර විග්‍රහ කිරීමක් විචාරය කිරීමක් ලෙස හඳුන්වා දිය හැ...
සාමාන්‍යපෙළ - සිංහල
   10/11 ශ්‍රේණී සාහිත්‍ය රසාස්වාදය - ජාතික තොටිල්ල   ජාතික තොටිල්ල පද්‍ය පන්තියෙහි ඇස්. මහින්ද හිමියන් විසින් දරුවෙකුගේ චරිත සංවර්ධනයට අවශ්‍ය කරුණු සාර්ථක ලෙස ඉදිරිපත් කර ඇති ආකාරය පිළිබඳව ඇගැයීමක් කරන්න.       &n...
සාමාන්‍යපෙළ - සිංහල
      නිර්මාණාත්මක රචනා   කඳුකර අසිරිය   "කඳුකරයේ සීතලේ- මීදුම් සළු පාවෙලා........"             දෙසවන් පිනා යන ගීයක් මගේ මුවගට නැගේ. ඒ අන් වෙනකක් නිසා නොව කඳුකරයේ අසිරිය විඳ ගැනීමට මා ඇතුළු ...
සාමාන්‍යපෙළ - සිංහල
                                              ...
සාමාන්‍යපෙළ - සිංහල
අව්‍යය පද ‘ව්‍යය’ යන්නෙන් වෙනස් නොවන, වැය නොවන යන අර්ථය ලැබේ. ව්‍යය නොවන්නේ අව්‍යයි. එනිසා භාෂාවේ වැය නොවන පද ‘අව්‍යය පද’ ලෙස හඳුනා ගත හැකිය. අව්‍යය පද කොටස් දෙකකට බෙදා දැක්විය හැකිය. නිපාත උපසර්ග අව්‍යය පද පද ලෙසවත...
සාමාන්‍යපෙළ - සිංහල
අතීතයේ සිට අපේ මුතුන් මිත්තන් තම සිතෙහි ජනිත වන හැගීමක් හාස්‍යද මුසු කර ව්‍යංග ලෙස ප්‍රකාශ කිරීමට යොදා ගත් අපූර්ව යෙදුම් විශේෂයකි මෙම ප්‍රස්තාව පිරුළු. අතීත ග්‍රාමය ජන සමාජය පිලිබඳ මොනවට කියාපාන මෙම යෙදුම් වර්තමානයේ වුවද බහුලව භාව...
සාමාන්‍යපෙළ - සිංහල
අඳුර = අන්ධකාරය, කළුවර රැය = රාත්‍රිය ගම = ගම්මානය ආදරය = සෙනෙහස දිනය = දවස විශාල = ලොකු, විසල් ගවයා = හරකා යුද්ධය = සංග්‍රාමය, සටන කම්මැළි = අලස යාළුවා = මිතුරා, සකි, සබඳ, මිත්‍රයා පුදුමය = විස්මය භය = බිය ළඟ = ආසන්න, සමීප ශක්තිය = සවිය පාසල = සිප්හල, වි...
සාමාන්‍යපෙළ - සිංහල
සිංහල වර්ණ මාලාව ස්වර (පණකුරු ) අ ආ ඇ ඈ ඉ ඊ උ ඌ ඍ ඎ එ ඒ ඓ ඔ ඕ ඖ (අං අඃ) ව්‍යාංජනාක්ෂර (ගතකුරු) ක ඛ ග ඝ ඞ ඟ ච ඡ ඦ ඣ ඤ ඦ ට ඨ ඩ ඪ ණ ඬ ත ථ ද ධ න ඳ ප ඵ බ භ ම ඹ ය ර ල ව ශ ෂ ස හ ළ ෆ අකුරු වර්ග කණ්ඨජ(උගුරෙන්) අ ආ ක ඛ ග ඝ ඞ හ ඟ තාලුජ (තල්ලෙන්) ඉ ඊ ච ඡ ජ ඣ ඤ ය ශ...
උදාර ධනංජය පල්ලියගුරු

සාමාන්‍යපෙළ සිංහල

අනෙකුත් ලිපි
12-වසර - ව්‍යාපාර අධ්‍යයනය
ව්යාපාර පදනම (පළමු පාඩම ) 01. ව්යාපාරයක් යනු කුමක්දැයි නිවැරැදිව අර්ථ දක්වන්න. ලාභ හො ලාභ නොවන කිසියම් අරමුණක් ඉටුකරගැනීම සඳහා මිනිස් අවශ්යතා හා වුවමනා ඉටුකරන ඕනෑම ආර්ථික කටයුත්තක් ...

6-වසර - තොරතුරු හා සන්නිවේදන තාක්ෂණය
මෙහෙයුම් පද්ධතිය මෙහෙයුම් පද්ධතිය යනු පරිගණක මෘදුකාංගයක් හෙවත් පරිගණක වැඩසටහනකි. මෙමඟින් කෙරෙන කාර්යයන් පහත දැක්වේ. පරිශීලකයා හා පරිගණක දෘඩාංග අතර සම්බන්ධතාවය ඇති කිරීම පරිගණකය තුළ ඇති අනෙකුත් ...

උසස්පෙළ - භෞතික විද්‍යාව
දෙවන ඒකකය - යාන්ත්ර විද්යාව ( Mechanics ) හතරවන කොටස - අවසන් කොටස තරල යාන්ත්ර විද්යාව ( Fluid Mechanics ) ද්රව සහ වායු යන දෙවර්ගයම පොදුවේ හඳුන්වනු ලබන්නේ ...

උසස්පෙළ - භෞතික විද්‍යාව
දෙවන ඒකකය - යාන්ත්ර විද්යාව ( Mechanics ) තුන්වන කොටස කාර්යක්ෂමතාවය ( Efficiency ) ඒකක නැත. මාන නැත. අදිශ රාශියකි. කාර්යක්ෂමතාවය = Wout 100% / Win අයින්ස්ටයින්ගේ ශක්ති ස්කන්ධ සම්බන්ධය ( Einstein's ...

උසස්පෙළ - භෞතික විද්‍යාව
දෙවන ඒකකය - යාන්ත්ර විද්යාව ( Mechanics ) දෙවන කොටස බල යුග්මය ( Couple Of Force ) විශාලත්ව සමාන, සමාන්තර, අභිදිශාවෙන් ප්රතිවිරුද්ධ එකම ක්රියා රේඛාවේ නොපිහිටන බල දෙකක් ...

උසස්පෙළ - භෞතික විද්‍යාව
දෙවන ඒකකය - යාන්ත්ර විද්යාව ( Mechanics ) පළමු කොටස විස්ථාපනය ( Dislacement ) තෝරාගත් අනුබද්ධ ලක්ෂයක සිට සලකනු ලබන වස්තුවට ඇති සරල රේඛීය දුර එම මොහොතේදී එම ...

උසස්පෙළ - ජනමාධ්‍ය
සාම්ප්රදායිකත්වයෙන් ඔබ්බට ගිය නව මාධ්ය කලාවක් බිහි වන්නේ 20 වන සියවස මුල් භාගයේදීය. ක්රමිකව විකාශනය වෙමින් ආ නව මාධ්ය වර්තමානය වන විට ජනයාගේ අතැඹුලක් වී ...

4-වසර - සිංහල
ප්රශ්නයකපිළිතුරකට ලකුණු2.5ක් ලබා දෙන්න (1 )අෂ්ට පා සතෙකු වන්නේ? (1) ඉස්සා ය (2) මදුරුවා ය (3) මකුළුවා ය (2) ආහාර වමාරා කන සත්වයා වන්නේ? (1)ගවයා ...

උසස්පෙළ - ඉංජිනේරු තාක්ෂණවේදය
ඉංජිනේරු තාක්ෂණවේදය civil short note part 01 (01) SLS ප්රමිති සහතික සිමෙන්ති - sls 107,sls1247,sls515,sls1253 දියගැසු හුණු -sls 682 ගොඩනැගිලි හුණු -sls 552 ගඩොල් -sls 39 බ්ලොක් ගල් -sls 855 වානේ කම්බි ...

4-වසර - සිංහල
ශිෂ්යත්ව විභාගය සදහා පෙර පුහුණු බුහුවරණ ප්රශ්න පත්ර 04 ප්රශ්නයකපිළිතුරකට ලකුණු2.5ක් ලබා දෙන්න (1 )කාල නියමයක් නොමැතිව මල් පිපෙන ශාකයක් වන්නේ? (1) කෙසෙල් (2) රබුටන් (3) දුරියන් (2) ...