ඔබ සාමාන්‍යපෙළ සෞඛ්‍යය හා ශාරීරික අධ්‍යාපනය විෂය උගන්වන ගුරුවයෙක්ද ? මෙම විෂය යටතේ අධ්‍යාපනික ලිපි ඔබ සතුව තිබේද? එහෙනම් ඔබටත් පුළුවන් මෙම විෂය යටතේ නිර්මාණාත්මක ලිපි ලියා මුදල් උපයන්න.
1 වන පියවර - මෙම වෙබ් අඩවියේ ලියාපදිංචි වන්න
2 වන පියවර - ඔබේ ගිණුමට ඇතුළත් වන්න
3 වන පියවර - වචන 450 කට නොඅඩු නිර්මාණාත්මක ලිපි ලියන්න (කොන්දේසි)

සාමාන්‍යපෙළ සෞඛ්‍යය හා ශාරීරික අධ්‍යාපනය Past Papers

සාමාන්‍යපෙළ සෞඛ්‍යය හා ශාරීරික අධ්‍යාපනය Syllabus


විෂයට අදාල වෙනත් ලිපි


සාමාන්‍යපෙළ - සෞඛ්‍යය_හා_ශාරීරික_අධ්‍යාපනය
සෞඛ්‍ය සම්පන්න ආහාර වේලක් යනු කුමක්ද? හොඳ ආහාර වේලක් අපගේ සෞඛ්‍යයට වැදගත් වේ. නමුත් හොඳ ආහාර වේලක් යනු කුමක්ද? ළදරුවන් සඳහා ආහාරයක් ලෙස මව්කිරි දීම හැරුණු විට, ශරීරයට නිරෝගීව සිටීමට හා නිසි ලෙස වැඩ කිරීමට අවශ්‍ය සියලුම පෝෂ්‍ය පදාර්ථ තනි ආහාරයක අඩංගු න...
සාමාන්‍යපෙළ - සෞඛ්‍යය_හා_ශාරීරික_අධ්‍යාපනය
පුරුෂ ප්‍රජනක පද්ධතිය පුරුෂ ප්‍රජනක පද්ධතියේ ඉතාම වැදගත් වනුයේ ශිෂ්ණය සහ වෘෂණ යන කොටස් දෙකය. ශිෂ්ණය සිලින්ඩරාකාර වන අතර එහි ඇතුළත ස්පන්ජිමය ස්වාභාවයක් ගනී. ශිෂ්ණය සෘජුවන විට මෙම කොටස රුධිරයෙන් පිරේ. ශිෂ්ණයේ අග තොටස අතිශයින් සංවේදී කොටසකි. ශිෂ්ණය මැදින් පිහිටි මූ...
සාමාන්‍යපෙළ - සෞඛ්‍යය_හා_ශාරීරික_අධ්‍යාපනය
ස්වසන පද්ධතිය       ස්වසන පද්ධතිය, නාස් කුහරය, ස්වරාලය, ස්වරාල නාලය, ස්වරාල නාලිකා, පෙනහැලි ආදීවූ කොටස් කිහිපයකින් සමන්විතය. ස්වසන පද්ධතිය තුළට වායුගෝලීය වාතය ඇතුළු වන්නේ නාස් පුඩු වලිනි. මෙම වාතය නාස් කුහරය තුළ ඇති ශ්ලේෂ්මල සහ පක්ෂම මගින්...
සාමාන්‍යපෙළ - සෞඛ්‍යය_හා_ශාරීරික_අධ්‍යාපනය
කන මිනිසාගේ ශ්‍රවණ ඉන්ද්‍රි වනුයේ කනයි. මෙය සිරුරේ සමතුළිත බව රැකීම සදහාද උපකාරී වේ. කන බාහිර කන, මැද කන, අභ්‍යන්තර කන යනුවෙන් කොටස් තුනකට බෙදා දැක්විය හැකිය. කනේ පෙත්ත හා බාහිර ශ්‍රවණ නාළය ඇතුළත කෙළවරෙහි කර්ණ පටහ පටලය පිහිටා ඇත. කර්ණ පටහය හා අභ්‍යන්...
සාමාන්‍යපෙළ - සෞඛ්‍යය_හා_ශාරීරික_අධ්‍යාපනය
ස්වයං සාධක ස්නායු පද්ධතිය අපගේ සිරුරේ ඉබේම සිදුවන හෘද ස්පන්දනය, ආහාර මාර්ගයේ සිදුවන චලන වැනි ක්‍රියා පාලන කිරීම පිණිස ස්නායූ පද්ධතියේ ක්‍රියා කරන කොටස “ස්වයං සාධක ස්නායූ පද්ධතිය” ලෙසට හදුන්වනු ලබයි. මෙම පද්ධතිය “අනුවේගී පද්දතිය” සහ &ldquo...
සාමාන්‍යපෙළ - සෞඛ්‍යය_හා_ශාරීරික_අධ්‍යාපනය
ස්නායු පද්ධතිය මිනිස් සිරුරේ ක්‍රියාවයන් පාලනය කිරීම සදහා වඩාත්ම වැදගත් ඉන්ද්‍රීය පද්ධතිය වන්නේ ස්නායු පද්ධතියයි. මෙම ස්නායූ පද්ධතිය ඉගෙනීමේ පහසුව උදෙසා කොටස් දෙකකට බෙදා දක්වා ඇත. එනම්, මධ්‍ය ස්නායූ පද්ධතිය (මොළය හා සුසුම්නාව) පර්යන්ත ස්නායූ පද්ධතිය (මොළයෙන...
සාමාන්‍යපෙළ - සෞඛ්‍යය_හා_ශාරීරික_අධ්‍යාපනය
රුධිර සංසරණ පද්ධතිය    හෘදයේ දකුණු කෝෂිකාවෙන් ආරම්භ වන පුප්ඵුශිය ධමනිය පෙනහැලි වලට රුධිරය ගෙනයයි. පෙනහළු තුළදී පූප්ඵුශිය ධමනිය කුඩා ශාඛා වලට බෙදේ. එම කුඩාශාඛා නැවතත් කේෂනාලිකා වලට බෙදේ. සංස්ථානික මහා ධමනිය උර කුහරයේ සිට මහා ප්‍රාචීරය හරහා උදර කුහරයට ඇතුළු ...
සාමාන්‍යපෙළ - සෞඛ්‍යය_හා_ශාරීරික_අධ්‍යාපනය
රුධිර සංසරණ පද්ධතිය   රුධිරය අප සිරුරේ ආහාර, ඔක්සිජන් වායුව, කාබන්ඩයොක්සයිඩ් වායුව, බහිස්‍රාවීය ද්‍රවය පරිවහනය කරන දියරමය මාධ්‍ය රුධිරයයි. සාමාන්‍ය පුද්ගලයෙකුගේ සිරුර තුළ රුධිරය ලීටර් 5.5 ක් පමණ ඇත. රුධිරයේ දියර කොටස රුධිර ප්ලාස්මාව නම් වේ. මෙහි වැඩ...
සාමාන්‍යපෙළ - සෞඛ්‍යය_හා_ශාරීරික_අධ්‍යාපනය
ආහාර ජීරණ පද්ධතිය ආහාර ජීරණ පද්ධතිය මුඛයෙන් ආරම්භ වී ගුද මාර්ගය දක්වා විහිදී පවතින විශාල පද්ධතියකි. මෙම ආහාර ජීරණ පද්ධතියට දත්, දිව, අන්නස්‍රෝතය, ආමාශය, කුඩාන්ත්‍රය, මහාන්ත්‍රය, ගුද මාර්ගය, ගුදය යන අවයවයන් අන්තර්ගත වී පවතී. මුඛ කුහරය තුළ දත්, දිව, ඛේට ග්&zwj...
සාමාන්‍යපෙළ - සෞඛ්‍යය_හා_ශාරීරික_අධ්‍යාපනය
මිනිස් සිරුරේ පද්ධති   මිනිස් සිරුරේ දක්නට ලැබෙන පද්ධතින් පහත දැක්වෙන පරිදි බෙදා වෙන්කර ගත හැකිය. මේවායේ පිහිටීම, එවායේ කාර්යයන්, පිළිබද කෙටි හැදින්වීමක්ද පහත දක්වා ඇත. ආහාර ජීරණ පද්ධතිය වසා පද්ධතිය රුධිර සංසරණ පද්ධතිය ශ්වසන පද්ධතිය පේෂි පද්ධතිය අස්ථි පද්ධතිය ප්&zw...
සාමාන්‍යපෙළ - සෞඛ්‍යය_හා_ශාරීරික_අධ්‍යාපනය
කවපෙත්ත විසිකිරීම කවපෙත්ත විසිකිරීම ජවන හා පිටි තරඟ වලට අයත් මලල ක්‍රිඩාවකි. මෙලෙස විසිකරන කවපෙත්ත කවාකාර තැටියකි. පිරිමි පාර්ශවය විෂ්කම්භය 220 mm හා බරින් 2 kg වන කවපෙත්තක්ද, ගැහැණු පාර්ශවය විෂ්කම්භය 181 mm හා බරින් 1 kg වන කවපෙත්තක්ද භාවිතා කරයි. ඇමරිකා එක්සත් ජනප...
සාමාන්‍යපෙළ - සෞඛ්‍යය_හා_ශාරීරික_අධ්‍යාපනය
වොලිබොල් ක්‍රීඩාව වොලිබොල් ක්‍රීඩාව ඉතිහාසය. වොලිබොල් ක්‍රීඩාවේ ඉතිහාසය දෙස බලන විට මෙය 1895 වසරේ ඇමරිකා එක්සත් රාජධාණියේ හෙලියට් මැසවුසෙට් වලින් ආරම්භ කරන ලදි.වොලිබොල් ක්‍රීඩාවේ නිර්මාතෘ වරයා වන්නේ විලියම්.ජි.මෝගල් මහතාය. මෙම ක්‍රීඩව ...
සාමාන්‍යපෙළ සෞඛ්‍යය හා ශාරීරික අධ්‍යාපනය

අනෙකුත් ලිපි
10-වසර
(නිර්මාණකරණය හා ඉදිකිරීම් තාක්ෂණවේදය)
දැව දෝෂය දැව වලින් භාණ්ඩ සැදිම සදහා ඒවා යෝග්ය තත්ත්වයේ තිබිය යුතු ය.යම් යම් හේතු නිසා දැවවල දෝෂ ඇති වේ.දැව දෝෂ හා දැව හානි හදුනාගැනිම ...
10-වසර
(නිර්මාණකරණය හා ඉදිකිරීම් තාක්ෂණවේදය)
ඉදිකිරිම් සදහා යොදා ගන්නා ද්රව්ය හා ඒවායේ ඇතිවිය හැකි දෝෂ වර්තමානය වනවිට ඉදිකිරිම් ක්ෂේත්රෙය් දි බහුලව ඉදිකිරිම සදහා, දැව ගඩොල් කොන්ක්රිට් යන අමුද්රව්ය භාවිත කරමින් ඉදිකිරිම් සිදු කරයි.මෙම අමුද්රව්ය ඉදිකිරිම ...
8-වසර
(චිත්‍ර කලාව)
පුරාණ ශ්රී ලංකාවේ කලා නිර්මාණ පිළිබද සාකච්ඡා කිරීමේදී අනුරාධපුර යුගයේ කලා නිර්මාණ වලට හිමිවනුයේ සුවිශේෂී ස්ථානයකි.එම නිර්මාණ අතුරින් කැටයම් කලාව ඉතාමත් සංවර්ධනීය තත්වයට පත්ව තිබුණි. ...
උසස්පෙළ
(ව්‍යාපාර අධ්‍යයනය)
රජය සහ ව්යාපාර අතර අන්යොනය සම්බන්ධතාව, *රජය හා ව්යාපාර අතර අන්යෝනය සම්බන්ධතාවක් පවත්වා ...
10-වසර
(තොරතුරු හා සන්නිවේදන තාක්ෂණය)
MS-WORD පැවරුම -1MS-WORD හි මූලික සැකසුම් ------------------------------------------------------------- ඔබේ පරිගණකයේ MS-WORD පැකේජය ආරම්භ කරන්න. එහි නව පිටුවක් ලබා ගන්න. පහත දැන්වෙන ඡේදය MS-WORD හි එලෙසින්ම type කරන්න. MS WORD TUTORIAL 2 Computer ...
11-වසර
(චිත්‍ර කලාව)
අතීත හෙල කලාකරුවාගේ මනා කලා කෞෂල්ය විදහා දක්වන විස්මිත නිර්මාණ අංගයක් ලෙස පුරාණ සිංහල සැරසිලි මෝස්තර හදුන්වාදීමට හැකිය. ඒවා අතීත ශ්රී ලංකාවේ ඉපැරණි විහාරස්ථානආශ්රීත බිතු ...
12-වසර
(භෞතික විද්‍යාව)
ස්ථාවර තරංග ( Standing Waves / Stationary waves ) එකම ස්ථානයක් හරහා එකිනෙකට ප්රතිවිරුද්ධ දිශා වලට ගමන් කරන සර්වසම ප්රගමන තරංග දෙකක් අධිස්ථාපනය වීමෙන් සෑදෙන තරංගය ස්ථාවර ...
11-වසර
(තොරතුරු හා සන්නිවේදන තාක්ෂණය)
ක්රමලේඛ තුළ කාරක භාවිතය මූලික වශයෙන් කාරක වර්ග 3 කි. 1. අංක ගණිතමය කාරක - Arithmatic Operators 2. සැසඳුම් කාරක - Relational Operators 3. තාර්කික කාරක -Logical Operators අංක ගණිතමය ...
උසස්පෙළ
(භූගෝල විද්‍යාව)
සාගර ජලය නිතරම චලනය වෙමින් පවති. ඉතා සංකීර්ණ ක්රියාවලියක් වන මෙම සාගර ජල චලනය සාධක රාශියක බලපෑමෙන් සිදුවේ. පෘථිවියේ භ්රමණය සුළඟ වර්ෂණය වාෂ්පීභවණය උෂ්ණත්වය ලවනතාවය ඝනත්වය ගුරුත්වය සමුද්රස්ථ භූමි කම්පා ගොඩබිමින් ගලා එන ජලය මුහුදු ජලය ...
සාමාන්‍යපෙළ
(තොරතුරු හා සන්නිවේදන තාක්ෂණය)
පැස්කල් ක්රමලේඛ භාෂාව................... පැස්කල් ක්රමලේඛ භාෂාව භාවිතයෙන් ක්රමලේඛයක් ලිවීමේ දී පිළිපැදිය යුතු කරුණු රාශියක් පවතී. නමුත් මෙම ලිපි මාලාවේ දී පැස්කල් භාවිතා කර ක්රමලේඛයක් ලියන අන්දම පමණක් ...