ඔබ 10-වසර විද්‍යාව විෂය උගන්වන ගුරුවයෙක්ද ? මෙම විෂය යටතේ අධ්‍යාපනික ලිපි ඔබ සතුව තිබේද? එහෙනම් ඔබටත් පුළුවන් මෙම විෂය යටතේ නිර්මාණාත්මක ලිපි ලියා මුදල් උපයන්න.
1 වන පියවර - මෙම වෙබ් අඩවියේ ලියාපදිංචි වන්න
2 වන පියවර - ඔබේ ගිණුමට ඇතුළත් වන්න
3 වන පියවර - වචන 450 කට නොඅඩු නිර්මාණාත්මක ලිපි ලියන්න (කොන්දේසි)

10-වසර විද්‍යාව Past Papers

10-වසර විද්‍යාව Syllabus

මෙම විෂය යටතේ ඇති ප්‍රශ්න පත්‍ර.

ප්‍රශ්න පත්‍රය පිළිබඳ වැඩි විස්තර ලබා ගැනීමට ප්‍රශ්න පත්‍රය මත ක්ලික් කරන්න

විද්‍යාව
මෙයට නොමිලේ පිළිතුරු සැපයිය හැක.


විෂයට අදාල වෙනත් ලිපි


10-වසර - විද්‍යාව_හා_තාක්ෂණය
ජෛව විවිධත්වය මිහිතලය මත අධික ජෛවවිවිධත්වයක්‌ පවතින බව අපි දනිමු. මේ අනුව එකිනෙකට වෙනස්‌ ශාක හා සතුන් ඇතුළු ජීව විශේෂ මිලියන සංඛ්‍යාවක්‌ මිහිතලය මත ජීවත් වේ. සෑම ජීව විශේෂයක්‌ තුළ ම තමා ජීවත් වන පරිසරයේ සාර්ථකව ජීවත් වීමට අවශ්‍ය වූ විවිධ ලක...
10-වසර - විද්‍යාව_හා_තාක්ෂණය
01) කාබනික සංයෝගයක් නොවන්නේ,                                  කාබෝහයිඩ්‍රේට     2. ලිපිඩ ...
10-වසර - විද්‍යාව_හා_තාක්ෂණය
01) ජීවීන් ගැන විද්‍යාත්මක වර්ගීකරණයක් මුල්වරට හදුන්වා දුන්නේ, ප්ලේටෝ         2. ආකිමිඩිස්               3. ඇරිස්ටෝටල්           4. ක්ලෝඩියස් ටොලමි 02) රාජධානි පහේ වර්ගීක...
10-වසර - විද්‍යාව_හා_තාක්ෂණය
1 කොටස වඩාත් නිවැරදි පිළිතුර තොරන්න 01 පාංශු ඛාදනය යනු කුමක්ද? 1.විශාල පස් කුට්ටි සියුම් කොටස් වලට කැඞී යාම 2.වර්ෂා ජලයේ පස සේදී යාම 3.ස්වාභාවික හේතු නිසා පස එක තැනක සිට තවත් තැනකට යෑම 4. කදු නාය යාම   02පාංශු ඛාදනය වැළැක්වීමට සුදුසු ක්‍රම නම් 1.ආවරණ...
10-වසර - විද්‍යාව_හා_තාක්ෂණය
  51. අවතල දර්පණ භාවිතයට ගන්නා අවස්ථාවකි 1. රෝගීන්ගේ ඉහළ හනුවේ දත් පිරික්සීමට 2. රැුවුල කැපීමේ කණ්ණාඩි ලෙස 3. දුරේක්ෂවල සමාන්තර ආලෝක කදම්බ අභිසරණය කර ගැනීමට 4. මේ සියලූම අවස්ථාවල ප‍රයෝජනයට ගනියි 52. එක් පාරදෘශ්‍ය මාධ්‍යයක සිට වෙනත් පාරදෘශ්‍ය මාධ්...
10-වසර - විද්‍යාව_හා_තාක්ෂණය
71. නිවසට විදුලිය සපයන රැහැන් යුගල නිවැරදිව දක්වා තිබෙන්නේ කවර පිළිතුරකද? 1. බ්ම් කානුදු රැහැන හා උදාසීන රැහැන නමිනි 2. සජීවී රැහැන හා උදාසීන රැහැන නමිනි 3. සජීවි රැහැන හා බිම් කාන්දු රැහැන නමිනි 4. මේ එකක්වත් නොවේ   72. විලායක මෙනුවට මෑතක සිට ඒ හා භාවතා වන උපක...
10-වසර - විද්‍යාව_හා_තාක්ෂණය
26. අංශූ ශ්‍රේණියක මධ්‍ය රේඛාවේ හෙවත් මුල් පිහිටීමේ සිට පහළම ලක්ෂ්‍යයට ඇති විස්ථාපනය හදුන්වන්නේ පහත සදහන් කවර පදය මගින්ද? 1. විස්ථාරය මගින්ය 2. සංඛ්‍යාතය මගින්ය 3. තරංග ආයාමය නමින්ය 4. තරංග වල ප‍්‍රවේග නමින්ය   27. ” හඩේ සැර &rd...
10-වසර - විද්‍යාව_හා_තාක්ෂණය
පහත දැක්වෙන ප‍රශ්න වලට දී තිබෙන පිළිතුරු අතුරින් වඩාත් නිවැරදි පිළිතුර තෝරා ඒ යටින් ඉරක් අදින්න 01. එක් තැනක සිට තවත් තැනකට දඹයයක් තුළින් හෝ රික්තයක් තුළින් ගමන් කරන ආවර්ථීය චලිතය හදුන්වන්නේ, 1. දෝලනයක් නමිනි 2. විස්තාරය නමිනි 3. තරංගයක් නමිනි 4. තරංග ආයාමයක් නමි...
10-වසර විද්‍යාව

අනෙකුත් ලිපි
උසස්පෙළ
(ගිණුම්කරණය)
...
සාමාන්‍යපෙළ
(නර්තනය (සිංහල))
මංගලම් නර්තනය හා මල් හත් පදය මංගලම් නර්තනය තිත - තුන් සුළු දෙමහ පස් තිත ( 2 + 2 + 2 + 4 + 4 ) බෙර ...
සාමාන්‍යපෙළ
(නාට්‍ය හා රංග කලාව)
රූකඩ ගෙදර නාට්ය විචාරය ජීවිතය තුල ඇති වන්නා වූ ගැටළු ජීවිතය තව තවත් ජීවත් කරවයි.එම ගැටලුව මිනිසුන් අතරම පැන නැගී මිනිසා සමගමපෝෂණය වී මිනිසා අතරම පුපුරා ...
සාමාන්‍යපෙළ
(නර්තනය (සිංහල))
වෙස් ඇඳුම් කට්ටලය පිලිබද කෙටි හැදින්වීමක් උඩරට නර්තන ශිල්පියාට උරුම වූ උසස්ම වස්ත්රාභරණ සමූහය ලෙස වෙස් ඇඳුම් කට්ටලය හැදින්විය හැකිය. කොහොඹාකංකාරිය නමැති උඩරට ප්රධාන ශාන්තිකර්මය කිරීමේදී ...
11-වසර
(විද්‍යාව)
මිශ්රණ -කෙටි සටහන් 01- මිශ්රණයක් යනු: සංඝටක දෙකක් හෝ ඊට වැඩි ගනණක් රසායනිකව වෙනස් නොවී මිශ්ර වී පැවතීම. මිශ්රණයක ලක්ෂණ: සංඝටක දෙකක් හෝ වැඩි ගණනක් මිශ්රණයක අඩංගු විය ...
උසස්පෙළ
(රසායන විද්‍යාව)
පදාර්ථයේ වායු අවස්ථාව වායු අවස්ථාවේ විශේෂ ලක්ෂණ ස්ථිර ස්කන්ධයක් ඇත. පරිමාවක් හැඩයක් නැත. අංශු ඉතා දුරින් ඇති නිසා භ්රමණ රේඛීය හා කම්පන චලන ඇත. ඝනත්වය අඩුයි. අධික සම්පීඩ්ය යි. තාප ප්රසාරණය සංගුණකය ...
උසස්පෙළ
(ආර්ථික විද්‍යාව)
...
සාමාන්‍යපෙළ
(චිත්‍ර කලාව)
සම්භාව්ය චිත්ර කලා සම්ප්රදායක් වාසනා කරගත් බිතු සිතුවම් කලාවක් පුරාණ ලංකාවේ පැවති බව අනුරාධපුර, පොළොන්නරු යුගවලට අයත් සීගිරිය, මිහින්තලය, හිදගල, දිඹුලාගල සහ මහියංගන ආදී ස්ථාන ...
සාමාන්‍යපෙළ
(විද්‍යාව)
ප්රභාසංස්ලේෂණය යනු කුමක්ද? ආලෝක ශක්තිය උපයෝගී කරගෙන කාබන්ඩයොක්සයිඩ් හා ජලය අමුද්රව්ය ලෙස යොදා ගෙන හරිතප්රද අඩංගු සෛලවල සිදුවන ආහාර සංස්ලේෂණ ක්රියාවලිය ප්රභාසංස්ලේෂණය ලෙස හැඳින්වේ. ප්රභාසංස්ලේශනයේ වැදගත්කම පෘථිවියට ලැබෙන ...
උසස්පෙළ
(රසායන විද්‍යාව)
නිර්වචනයහරිතාගර ආචරණය යනු පෘථිවියේ උෂ්ණත්වය යාමනය කරන එක් යාන්ත්රණයකි. එය අහිතකර තත්ත්වයක් නොවේ. සිදුවන කාර්යයසූර්යයාගෙන් ලැබෙන ශක්තිය හා පෘථිවියෙන් ආපසු විකිරණය කෙරන ශක්තිය අතර නොනවතින සමතුලිතයක් ...