ඔබ 13-වසර ජීව විද්‍යාව විෂය උගන්වන ගුරුවයෙක්ද ? මෙම විෂය යටතේ අධ්‍යාපනික ලිපි ඔබ සතුව තිබේද? එහෙනම් ඔබටත් පුළුවන් මෙම විෂය යටතේ නිර්මාණාත්මක ලිපි ලියා මුදල් උපයන්න.
1 වන පියවර - මෙම වෙබ් අඩවියේ ලියාපදිංචි වන්න
2 වන පියවර - ඔබේ ගිණුමට ඇතුළත් වන්න
3 වන පියවර - වචන 450 කට නොඅඩු නිර්මාණාත්මක ලිපි ලියන්න (කොන්දේසි)

13-වසර ජීව විද්‍යාව Past Papers

13-වසර ජීව විද්‍යාව Syllabus


විෂයට අදාල වෙනත් ලිපි


13-වසර - ජීව_විද්‍යාව
ක්ෂුද්‍ර ජීවීන් හා රෝග උපතේදී සාමාන්‍යයෙන් මානවයා ක්ෂුද්‍ර ජීවීන් ගෙන් තොරය. එහෙත් අලුතින් උපත ලබන්නා, උපතේදී මවගේ යෝනි මාර්ගයේ සිටින ක්ෂුද්‍ර ජීවීන් සමඟ ස්පර්ශ වේ. සාමාන්‍යයෙන් ඔවුන් Lactobacilli වේ. ඔවුන් ළඳරුවාගේ අන්ත්‍රයේ ඝනාවාසී වේ. ...
13-වසර - ජීව_විද්‍යාව
මූලික පරීක්ෂණාගාර තාක්ෂණික ශිල්ප ක්‍රම   ක්ෂුද්‍ර ජීවීන් ගේ ජෛවරසායනික ගති ලක්ෂණ අධ්‍යනයට, රූප විද්‍යාව අධ්‍යනයට ඔවුන්ව කෘත්‍රිම මාධ්‍ය තුළ වගා කළ යුතුය. අපවිත්‍ර නොවී අවශ්‍ය ක්ෂුද්‍ර ජීවීන් රෝපණයට අනුගමනය කළ යුතු, කෘත්&...
13-වසර - ජීව_විද්‍යාව
වයිරස්   ලාක්ෂණික ලක්ෂණ:   ප්‍රාග්න්‍යෂ්ටික හෝ සූ න්‍යෂ්ටික නොවේ. කිසිදු සෛලීය සංවිධානයක් නැත. පරිවෘත්තිජ ක්‍රියා හා ප්‍රජනනයට ජීවී ධාරක සෛල අත්‍යවශ්‍ය ය. එම නිසා ජීවීන් ලෙස නොහඳුන්වයි. ධාරක සෛලයකට ඇතුළු වුවහොත් ගුණනය වී ව...
13-වසර - ජීව_විද්‍යාව
සයනොබැක්ටීරියා:   ලාක්ෂණික නිල් කොළ වර්ණය නිසා මෙලෙස හඳුන්වයි. පුළුල් පරාසයක හැඩ හා සැකසුම් ඇත. ඒක සෛලික සිට ඝනාවාස දක්වා විවිධත්වයක් ඇත.   ඒක සෛලික ආකාර: සෛල විභාජනයට පසු සෛල වෙන්වේ. නානු මඟින් බහුතරයක් ඒක සෛලික ආකාර එක්ව පවතී. එම නානු දුහිතෘ ස...
13-වසර - ජීව_විද්‍යාව
 ක්ෂුද්‍ර ජීවීන් ගේ රූපීය, පෝෂණ හා කායික විද්‍යාත්මක විවිධත්වය:  රූපීය විවිධත්වය: බැක්ටීරියා: මූලික හැඩ ආකාර තුනකි ගෝලාකාර / කොකුස දණ්ඩාකාර / බැසිලස සර්පිලාකාර / ස්පිරිල්ලුම්   සයනොබැක්ටීරියා: ඒක සෛලික සිට දිගු බහුසෛලික සූත්&z...
13-වසර - ජීව_විද්‍යාව
ක්ෂුද්‍ර ජීවීන් ගේ ස්වභාවය :     ක්ෂුද්‍ර ජීවියකු යනු, ඒකෙකු ලෙස (තනි ජීවියෙක් ලෙස) පියවි ඇසින් (දෘශ්‍යාධාර නැතිව) නිරීක්ෂණය කළ නොහැකි ජීවීන් ය. එවැනි ක්ෂුද්‍ර ජීවීන් පිළිබඳ අධ්‍යනය කිරීම ක්ෂුද්‍ර ජීව විද්‍යාව යටතේ සිදු ක...
13-වසර ජීව විද්‍යාව

අනෙකුත් ලිපි
6-වසර
(විද්‍යාව)
ජලයයි ජීවය අපේ... ජලය යනු, සොබා දහම විසින් අපහට ලබා දී ඇති වටිනාම ස්වාභාවික සම්පතයි. විද්යාඥයන් විසින් පවසන ආකාරයට පෘථිවිය මත මුලින්ම ජීවයක් ආරම්භ වීමට, උපකාරී ...
11-වසර
(තොරතුරු හා සන්නිවේදන තාක්ෂණය)
පැස්කල් ක්රමලේඛය 5 කොටස ක්රමලේඛය තුළ වරණ භාවිතය ක්රමලේඛයේ යම් පියවරක දී දෙන ලද අවශ්යතාවයක් පරීක්ෂා කර එය සත්ය හෝ අසත්ය වීම අනුව ක්රියාත්මක වන මාර්ගය තෝරා ...
11-වසර
(තොරතුරු හා සන්නිවේදන තාක්ෂණය)
පැස්කල් ක්රමලේඛ ---4 විචල්යයන් සඳහා අගයන් ඇතුලත් කිරීම, ඒවා යොදා ගනිමින් ගණනය කිරීම් සිදු කිරීම සහ ඒවා ප්රදර්ශනය කිරීම වාහනයක් ඒකාකාර වේගයෙන් ගමන් කර තත්පර 40 කදී ...
2-වසර
(කතෝලික ධර්මය)
මරිය තුමියගේ මවගේ නම ආනා. පියාගේ නම ජුවකීනූ.එතුමිය කුඩා කල සිටම දෙමාපියන්ට ඉතා කීකරුව සිටියා. ඒ වගේම එතුමිය දිනපතා දෙවියන් වහන්සේට යාච්ඤා කරන්නත් අමතක කළේ ...
12-වසර
(භෞතික විද්‍යාව)
ආලෝකය - වර්තනාංක අතර සම්බන්ධතා මුල් පාඩමේදී රික්තය හෝ වාතයට සාපේක්ෂව යම් මාධ්යයක වර්තනාංකය එහි නිරපේක්ෂ වර්තනාංකය ලෙසත් එකිනෙකට වෙනස් වර්තනාංක ඇති මාධ්ය දෙකක් අතර ආලෝකය ...
උසස්පෙළ
(සිංහල)
නව කතාව මගින් ගැමි දිවියේ දුක්බර පැත්ත කදිමට නිරූපණය වී ඇත.විමසන්න ...
12-වසර
(භෞතික විද්‍යාව)
භූ භෞතික විද්යාව භූ භෞතික විද්යාව යනු පෘථිවියේ හැසිරීම අධ්යයනය කිරීම සඳහා වගකිව යුතු භෞතික විද්යාවේ ශාඛාවයි. එහි ප්රධාන අවධානය යොමු වී ඇත්තේ භූමිෂ් glo ගෝලයෙහි ...
12-වසර
(භෞතික විද්‍යාව)
දෝලන හා තරංග - තරංග වල ගුණ - ඕනෑම වර්ගයක තරංගයක් ප්රචාරණය වීමේ දී විවිධ ගුණාංග පෙන්නුම් කරන අතර එක් එක් තරංග වර්ගය අනුව මේවා අඩු ...
12-වසර
(භෞතික විද්‍යාව)
භෞතික විද්යාව යටතේ ඉගෙන ගන්නේ කුමක්ද? භෞතික විද්යාව යනු විශ්වයේ වස්තූන්ගේ හැසිරීම අධ්යයනය කරන ස්වාභාවික විද්යාවක් යැයි පැවසිය හැකිය, අන්තර්ගත: භෞතික විද්යාවේ මූලික ක්ෂේත්ර සම්භාව්ය භෞතික විද්යාව නූතන භෞතික ...
12-වසර
(භෞතික විද්‍යාව)
දෝලන හා තරංග 2 ආලෝකය ආලෝකය විද්යුත් චුම්බක තරංග විශේෂයක් වන අතර ආලෝකයෙහි සරළ රේඛීය ප්රචාරණය පිළිබඳව අධ්යයනය කිරීම මෙම කොටසේ දී සිදු කෙරේ. මෙහි දී ප්රතිබිම්බ ඇතිවීම, ...