(1) එකස්ථානයේ සිට දහයස්ථානයට ගෙන යමින් එකතු කරන්න.
(2) කොඩි දෙකෙන් වරකට එක් සංඛ්යාව බැගින් ගෙන ඒවා එකතු කරන්න. එවැනි ගණන් 8ක් සාදන්න.
(3) දහයස්ථානයේ සිට සියයස්ථානයට ගෙන යමින් එකතු කරන්න.
(4) බෝතල් පහකට දමා ඇති පබළු පිළිබඳ තොරතුරු පහත දැක්වේ.
- රතු සහ නිල් පබළුවල එකතුව කීය ද?
- කහ පබළු බෝතලයට දම් පබළු දැමූ විට කහ පබළු බෝතලයේ ඇති මුළු පබළු ගණන කීය ද?
- කොළ සහ නිල් පබළුවල එකතුව රතු සහ කහ පබළුවල එකතුවට වඩා වැඩි ද? අඩු ද?
(5) එකතු කරන්න.
(6) වගන්ති ලියා ගැටලූ විසඳන්න.
- එක් ගසකින් පුවක් ගෙඩි 475 ක් ද තවත් ගසකින් පුවක් ගෙඩි 341 ක් ද කඩන ලදි. කඩන ලද මුළු පුවක් ගෙඩි ගණන කීය ද?
- 3 ශ්රේණියේ සිසුහු 278 ක් ද 4 ශ්රේණියේ සිසුහු 281 ක් ද සිටිති. ශ්රේණි දෙකේ ම සිටින මුළු සිසුන් ගණන කීය ද?
- පුස්තකාලයක පොත් රාක්කයක පොත් 605 ක් තිබුණි. එහි තව පොත් 185 ක් තබන ලදි. දැන් රාක්කයේ ඇති මුළු පොත් ගණන කීය ද?
- එක් කෝච්චි පෙට්ටියක මගීන් 178 ක් ද තවත් කෝච්චි පෙට්ටියක මගීන් 118 ක් ද සිටිත් නම් පෙට්ටි දෙකේ ම සිටින මගීන් ගණන කීය ද?
- අඹ ගොඩක අමු අඹ ගෙඩි 480 ක් ද ඉදුණු අඹ ගෙඩි 168 ක් ද ඇත. එහි ඇති මුළු අඹ ගෙඩි ගණන කීය ද?