අටෙහි ගුණන වගුව ගොඩනඟමු.
(1) 8 හි ගුණන වගුව ඇසුරින් හිස්තැන් පුරවන්න.
(2) ගුණිතයට ගැළපෙන පිළිතුර තෝරා යා කරන්න.
අටෙන් ගුණ කරමු.
(3) ගුණ කරන්න.
(4) ගැටලු විසඳන්න.
- මාලයක් සෑදීමට පබළු 79ක් අවශ්ය වේ. එවැනි මාල අටක් සෑදීමට අවශ්ය පබළු සංඛ්යාව කොපමණ ද?
- වත්තක රබර් ගස් එක් පෙළකට අට බැගින් පේළි 160ක් ඇත. වත්තේ තිබෙන මුළු රබර් ගස් ගණන කොපමණ ද?
- ඇඳුමකට බොත්තම් අටක් බැගින් අල්ලා ඇදුම් 425ක් මසා ඇත. ඇඳුම්වලට අල්ලන ලද මුළු බොත්තම් ගණන කීය ද?
නවයෙහි ගුණන වගුව ගොඩනඟමු.
(5) 9 හි ගුණන වගුව ඇසුරින් හිස්තැන් පුරවන්න.
(6) 9 හි ගුණන වගුව ඇසුරින් හිස් කොටු පුරවන්න.
නවයෙන් ගුණ කරමු.
(7) ගුණ කරන්න.
(8) ගැටලු විසඳන්න.
- පන්තියක සිසුහු 48 දෙනෙක් සිටිති. එක් සිසුවෙකුට අභ්යාස පොත් නවය බැගින් ලබා දීමට අවශ්ය මුළු පොත් ගණන කීය ද?
- තවානක එක් පේළියකට අඹ පැළ නවයක් ඇත. තවානේ එවැනි පේළි 125ක් ඇත. තවානේ ඇති මුළු අඹ පැළ ගණන කීය ද?
- එක් ඇසුරුමක ටෙනිස් බෝල නවයක් ඇත. එවැනි ඇසුරුම් 340ක ඇති ටෙනිස් බෝල ගණන කීය ද?
- එක වට්ටියක නෙලූම් මල් නවයක් ඇත. එවැනි වට්ටි 500ක ඇති නෙලූම් මල් ගණන කොපමණ ද?
දහයෙන් ගුණ කරමු.
(9) හිස්තැන් සම්පූර්ණ කරන්න.
(10) ගුණ කරන්න.
(11) ගුණ කරන්න.
(12) ගැටලු විසඳන්න.
- පෙට්ටියක නූල් පන්දු දහයක් ඇත. එවැනි පෙට්ටි 25ක ඇති නූල් පන්දු ගණන කොපමණ ද?
- දිවුල් ගෙඩි දහය බැගින් වූ ගොඩවල් 80ක් විකිණීමට තබා ඇත. විකිණීමට තබා ඇති මුළු දිවුල් ගෙඩි ගණන කීය ද?
- එක් ඇසුරුමක යෝගට් දහයක් ඇත. එවැනි ඇසුරුම් 95ක ඇති යෝගට් ගණන කීය ද?