17 - දත්ත හැසිරවීම 1

(1) පැයක් තුළ ආපණ ශාලාවක අලෙවි වූ රසකැවිලි වර්ග පිළිබඳ තොරතුරු පහත තීර ප්‍රස්තාරයේ දැක්වේ. ඒ ඇසුරින් ප්‍රශ්නවලට පිළිතුරු සපයන්න.

  1. වැඩිපුර ම අලෙවි වී ඇති කැවිලි වර්ගය කුමක් ද?
  2. අලෙවි වී ඇති කොකිස් ගණන කීය ද?
  3. සමාන ප්‍රමාණ අලෙවි වී ඇති කැවිලි වර්ග මොනවා ද?
  4.  කැවුම් ගණනට වඩා පැණිවළලූ කීයක් වැඩිපුර අලෙවි වී තිබේ ද?

(2) රථගාලකට පැයක දී ඇතුළු වූ වාහන පිළිබඳ තොරතුරු පහත දැක්වේ. එම තොරතුරු තීර ප්‍රස්තාරයක දක්වන්න.

එක්තරා දිනක දී පලතුරු වෙළෙඳසලකින් විකුණන ලද පලතුරු වර්ග පිළිබඳ විමසා එම තොරතුරු පහත ආකාරයට වගුවක සටහන් කරගන්නා ලදි.

මෙම තොරතුරු ප්‍රස්තාර ගත කිරීමේ දී ඇඳීමේ පහසුව සඳහා තීර ප්‍රස්තාරයේ එක් කොටුවකින් ගෙඩි 2ක් නිරූපණය කරමු.

(3) පන්ති පුස්තකාලයක ඇති පොත් වර්ග පිළිබඳ තොරතුරු වගුවේ දැක්වේ.

අභ්‍යාස පොතේ එක කොටුවකින් පොත් 2ක් නිරූපණය වන සේ ඉහත තොරතුරු තීර ප්‍රස්තාරයක දක්වන්න.

(4) සිසුන් කණ්ඩායමකින්, තමන් වඩාත් ම කැමති ආහාර වර්ගය පිළිබඳ ලබා ගත් තොරතුරු පහත තීර ප්‍රස්තාරයෙන් දැක්වේ.

  1. අඩු ම සිසුන් ගණනක් කැමති ආහාර වර්ගය කුමක් ද?
  2. වැඩි ම සිසුන් ගණනක් කැමති ආහාර වර්ගය කුමක් ද? එම සිසුන් ප්‍රමාණය කොපමණ ද?
  3. සිසුන් සමාන ප්‍රමාණයක් කැමති ආහාර වර්ග දෙක මොනවා ද?

(5) පැළ තවානක ඇති පැළ වර්ග කිහිපයක් පිළිබඳ තොරතුරු වගුවේ දැක්වේ.

  1. අභ්‍යාස පොතේ එක කොටුවකින් පැළ 5ක් දැක්වෙන සේ ඉහත තොරතුරු තීර ප්‍රස්තාරයක දක්වන්න.
  2. තීර ප්‍රස්තාරයේ නිරූපිත තොරතුරු විස්තර වන වගන්ති 5ක් ලියන්න.

(6) සිසුන්ට ක්‍රීඩා කිරීමට ගෙනෙන ලද වර්ණ තුනක බෝල පිළිබඳ තොරතුරු වගුවේ දැක්වේ.

අභ්‍යාස පොතේ එක් කොටුවකින් නිරූපණය වන බෝල ගණන සුදුසු පරිදි තෝරාගෙන ඉහත තොරතුරු තීර ප්‍රස්තාරයක දක්වන්න.