ලිපි
ජලය ඔසවන ක්‍රම | ශ්‍රී ලංකාවේ කෘෂිකර්මාන්තයේ විකාශනය හා සංවර්ධන ක්‍රියාවලිය | භෞතික විද්‍යාව 2 කොටස | දෝලන හා තරංග - තරංග වල ගුණ | භෞතික විද්‍යාව 1 කොටස | ස්ථාවර තරංග | බීජ සංස්තාපනය | නිශ්පාදන ක්‍රියාවලියේ දී පිරිවැය හැසිරෙන ආකාරය | ජල ගෝලීය පද්ධතිය | භෞම පද්ධතිය | පාලන ගිණුම් | MCQ Questions | බැංකු සැසඳුම් පත්‍ර | අවිනිශ්චිත ගිනුම් | දොර සහ ජනේල | පරිගණක ඉතිහාසය සිංහලෙන් -ඉංග්‍රීසි වාර්තාව සිංහල පරිවර්තනය | රස භාව සංකල්පය | මුල්‍ය වාර්තාකරණයේ සංකල්පනාත්මක රාමුව | මානව ආහාර ජීරණ පද්ධතිය -1 | තොරතුරු හා සන්නිවේදන තාක්ෂණය | සොකරි | ප්‍රෝමිතියස් බන්ධනය | කොළම් | බැරිසිල් මුද්‍රා නාට්‍ය | සුභ සහ යස විචාරය | දහඅට සන්නිය | රට යකුම ශාන්තිකර්මය | කඩවර යක්‌ කංකාරිය | ඉන්දු නිම්න නගර නිර්මාණය | වළගම්බා රජුට මුහුණ දීමට සිදුවූ අභියෝග හා ඒවා ජයගත් ආකාරය | ඉන්දු නිම්න ශිෂ්ටාචාරයේ ආර්ථික තත්වය | ඉන්දු නිම්න ශිෂ්ටාචාරයේ ආගමිකත්වය | සොෆොක්ලීස්ගේ ඊඩිපස් රජ ( දෙවන , තෙවන හා සිව්වන අංක විමර්ශනය ) | ශ්‍රී ලංකාවේ අභ්‍යන්තර හා බාහිර භූගෝලීය පිහිටීම ඉතිහාසය ගොඩනැගීම කෙරෙහි බලපෑ ආකාරය | සොෆොක්ලීස්ගේ ඊඩිපස් රජ ( 01 අංකය විමර්ශය) | සොෆොක්ලීස්ගේ ඊඩිපස් රජ ( 01 අංකය විමර්ශය) | රජය හා ව්‍යාපාර පාඩම ඇසුරින් කෙටි ප්‍රශ්න | ව්‍යාපාර පරිසරය පාඩම ඇසුරෙන් කෙටි ප්‍රශ්න | සිංහල ජන කවියේ කැඩපත සීගිරි කැටපත් පවුර | උපමා රූපකවලින් දහම් පණිවිඩ ගෙන එන සද්ධර්ම රත්නාවලිය | සද්ධර්මරත්නාවලිය පිළිබඳ විමසුමක් | මට්ටකුණ්ඩලී කතා වස්තුව ලිහිල් බසින් | වී වගාව | ඉල්ලුම පසුගිය විභාග ප්‍රශ්න 2011 | පියවර 4 න් සැපයුම් සමීකරණය ‌ගොඩ නගමු | පියවර 4 න් ඉල්ලුම් සමීකරණය ‌ගොඩ නගමු | විභක්ති | වන්නම් | දේශීය නර්තන කලාවේ ⁣ඓතිහාසික පසුබ්ම | සිංහල භාෂාවේ උක්ත ආඛ්‍යාතය පිළිබඳ ක්‍රමානුකූල විග්‍රහයක් | An introduction to economics | වොන් නියුමාන් ආකෘතිය | නාට්‍ය කලාවේ සීමා | නාට්‍ය කලාවේ මුලික සංකල්ප 03 | නාට්‍ය කලාවේ මුලික සංකල්ප 02 | නාට්‍ය කලාවේ මුලික සංකල්ප 01 | නාට්‍ය කලාව හා බැදි ශිල්පීය පාඨ වල අර්ථ නිරූපනය | කලාව | ශාක ප්‍රචාරණය - 1 | 01. ගිණුම්කරණය හා එහි අවශ්‍යතාවය | සන්නිවේදනයේ මූලිකාංග | තාලය | පූජාවලිය ග්‍රන්ථය රචනා කිරීමේ අරමුණ | මිනුම් උපකරණ කෙටි සිද්ධාන්තය | ව්‍යාපාරය අධ්‍යනය කෙටි ප්‍රශ්න | ව්‍යාපාර පදනම පාඩම ඇසුරෙන් කෙටි ප්‍රශ්න | වලියක් මංගල්‍ය | දේශපාලන මතවාද | සිව් පහර පෙට්‍රල් එන්ජිම (Four stroke petrol engine) | ක්ෂුද්‍රජීව විද්‍යාව කෙටි සටහන් 12 ශ්‍රේණිය | විජය සිට මහසෙන් රජ සමය දක්වා ඉතිහාසය හැදෑරීමේදී මූලාශ්‍ර වල වටිනාකම | ඉල්ලුම් නම්‍යතාවය හදුනා ගනිමු | ව්‍යාපාර අද්‍යනය කෙටි සටහන් මාලාව 04 | ව්‍යාපාර අධ්‍යනය කෙටි සටහන් 2 | ආර්ථික විද්‍යාව කෙටි කටහන් 2 | තොරතුරු හා සන්නිවේදන තාක්ෂණය කෙටි සටහන් | 2.4 මතක ධුරාවලිය සහ ඒවායේ ගති ලක්ෂණ | 2.3 වොන් නියුමන් නිර්මිතය -Von Neumann Architecture | 2.2 දෘඩාංග හා ඒවායේ අතුරු මුහුණත් සම්බන්ධයෙන් පරිගණකයේ ක්රිsයාකාරීත්වය | 2.1 පරිගණකයේ පරිණාමය | මහාවංසය යනු, විවිධ කාලවල දී රචිත බහුකර්තෘක කෘතියක් ද? | නිෂ්පන්න, තත්සම හා තද්භව | 2.2 දෘඩාංග හා ඒවායේ අතුරු මුහුණත් සම්බන්ධයෙන් පරිගණකයේ ක්රිsයාකාරීත්වය | ව්‍යාපාර සංවිධාන | ජීවයේ රසායනික පදනම - 2019/2020 උසස් පෙළ නව විෂය නිර්දේශය | න්‍යාස හදුනා ගනිමු | කොරියානු හෝඩිය (හන්ගල්) | ව්‍යාපාර චක්‍ර | න්‍යාසයක නිශ්චායකය | ආර්ථිකයේ පොදු මිල මට්ටම | අවකලනය | ආර්ථික විද්‍යාව සැකවින් | කෘෂි බෝග වගාවේදී ඇතිවන ගැටළු සාකච්ඡාව - 3 වන ලිපිය | කෘෂි බෝග වගාවේදී ඇතිවන ගැටළු සාකච්ඡාව - 2 වන ලිපිය | කෘෂි බෝග වගාවේදී ඇතිවන ගැටළු සාකච්ඡාව - 1 වන ලිපිය | බටහිර සංගීත සිද්ධාන්ත - ප්‍රතිසංවාදනය (Counterpoint) - සටහන - 2 | නියම හා වාද | බටහිර සංගීතය සිංහලෙන් . . පාඩම 8 | බටහිර සංගීතය සිංහලෙන් . . පාඩම 7 | බටහිර සංගීතය සිංහලෙන් පාඩම 6 | බටහිර සංගීතය සිංහලෙන් - පාඩම 5 | බටහිර සංගීතය සිංහලෙන් - පාඩම 4 | බටහිර සංගීතය සිංහලෙන් - පාඩම 3 | බටහිර සංගීතය සිංහලෙන් - පාඩම 2 | බටහිර සංගීතය සිංහලෙන් - පාඩම 1 | සාංචි ස්ථූපය | අසිරිමත් සාංචි තොරණෙහි කැටයම් | ඉන්දු නිම්නය කෙටි සටහන් | මතුරා කලා සම්ප්‍රදාය | ප්‍රධාන දේශගුණික කලාප හා වායුගෝලයේ ස්භාවය | ඉන්දු නිම්නයෙන් හමුවන මුද්‍රා | ජල ගෝලය | ජලය | ඉන්දු නිම්නයෙන් හමුවන මූර්ති | කෘෂි ව්‍යාපාර කළමනාකරණය | ජීව විද්‍යාව හැඳින්වීම | තාත්වික සංඛ්‍යා හා ශිත | ඉන්දීයානු භූ භෞතික ලක්ෂණ | සිඳත් සඟරාව | නාලන්දා විශ්වවිද්‍යාලයේ පරිහානිය. | නාලන්දා විශ්වවිද්‍යාලයේ ආරම්භය හා විකාශය. | ශ‍්‍රී ලාංකීය ඉතිහාසය හැඩගැන්වීමෙහිලා ගංගා පද්ධතියේ දේශපාලනික වැදගත්කම | කෘදන්ත | කර්ම කාරක ක්‍රියා හා ත්‍රෛකාලික ක්‍රියා | සමාස | ප්‍රත්‍යර්ථ නාම | ද කාරාර්ථ සමාසය | ක්‍රියා පද | ක්‍රියා පද 02 | අව්‍ය පද | විභක්ති සමාසය | ආර්ථික වශයෙන් වැදගත් බෝග වල පළිබෝධ පාලනය | සීගිරි බිතු සිතුවම් | කේන්ද්‍රික ප්‍රවණතා මිනුම් | ප්‍රෝටීන-Proteins | මොකක්ද මේ සංඛ්‍යානය ? | සමාජ විද්‍යාව ප්‍රශ්න පත්තරය | නිෂ්පාදන ශ්‍රිතය (ප්‍රශ්න පත්‍රය) | ඉල්ලුම් නම්‍යතාවය 2 (ප්‍රශ්න පත්‍රය) | ඉල්ලුම් නම්‍යතාවය 1 (ප්‍රශ්න පත්‍රය) | තරගකාරී වෙලදපොලේ සමතුලිතය තිරණය වීම සහ වෙළදපොල සමතුලිතය වෙනස්වීම (ප්‍රශ්න පත්තරය) | සැපයුම් න්‍යාය (ප්‍රශ්න පත්‍රය) | භෞතික භූගෝල විද්‍යාව | පාරිභෝගික හැසිරීම කෙරෙහි බලපාන සාධක (ප්‍රශ්න පත්‍රය) | විවිධ ආර්ථික ක්‍රම (ප්‍රශ්න පත්‍රය) | ආවස්ථික පිරිවැය සහ නිෂ්පාදන හැකිය මායිම් වක්‍රය (ප්‍රශ්න පත්‍රය) | ආර්ථික විද්‍යා විෂයේ ස්වභාවය, ක්‍රමවේදය සහ විෂය ක්ෂේත්‍රය (ප්‍රශ්න පත්‍රය) | මුලික ආර්ථික ප්‍රශ්න සහ විවිධ ආර්ථික ක්‍රම (ප්‍රශ්න පත්‍රය) | මුලික ගණිත සිද්ධාන්ත සහ න්‍යාසයක පෙරලුම | සංකරන හා සංයෝජන | න්‍යාස | මුලික ආර්ථික ප්‍රශ්න | ලඝුගණක සහ න්‍යාසයක ප්‍රතිලෝමය | ආහාර සංරක්ෂණය | ව්‍යාපාර සංකල්ප | ව්‍යාපාර සංවිධාන - බද්ධ ව්‍යාපාර (Joint Ventures) | ව්‍යාපාර සංවිධාන - හවුල් ව්‍යාපාර (Partnership) | ව්‍යාපාර සංවිධාන - කේවල ස්වාමි ව්‍යාපාර | ව්‍යාපාර සංවිධාන - හැදින්වීම | මූලික ආර්තික සන්කල්ප (basic economic consepts) | භාරතීය නර්තනය හා බැදි අධ්‍යාපන ආයතන | ශ්‍රී ලංකාවේ ඛනිජ සම්පත් | රස නිශ්පත්තිය | කොහොඹා කංකාරිය ආශ්‍රිත නර්තන අංග | සන්නියකුම යාගයේ යක්ෂ චරිත නිරූපණයේ විශේෂතා | නූතන රංග භූමි අලංකරණයේ දී භාවිත විවිධ ශිල්පක්‍රම | කෝලම් ගැමි නාටකය | කොහොඹා යකුම හෙවත් කොහොඹා යක්‌ කංකාරිය | සොකරි ගැමි නාටකය | මනිපුරි නර්තනය | භරත නාට්‍යයේ දේව දාසී සංකල්පය | වායු පදාර්ථයේ හැසිරීම (5 කොටස) | වායු පදාර්ථයේ හැසිරීම (4 කොටස) | වායු පදාර්ථයේ හැසිරීම (3 කොටස) | වායු පදාර්ථයේ හැසිරීම (2 කොටස) | වායු පදාර්ථයේ හැසිරීම (1 කොටස) | ගැමි නැටුමෙන් හෙළිවන ආගමික පසුබිම | මුදල් සහ මුදලේ කාර්යයන් | විවට වෙළඳපොල කටයුතු | මුදල් ඉල්ලුම | බුද්ධ කාලින භාරතයේ සමාජයීය පසුබිම - කාන්තාව පිළිබද බ්‍රාහ්මණ වින්තනය | බුද්ධ කාලින භාරතයේ ආගමික පසුබිම - ෂඩ් ශාස්තෘවරු | බුද්ධ කාලින භාරතයේ ආගමික පසුබිම | අ.පො.ස.සා.පෙළ ආදර්ශ ප්‍රශ්ණ පත්‍රය ව්‍යාපාර අධ්‍යනය | හේරත් හාමි (රසාස්වාදය) - විමලරත්න කුමාරග | කොරියන් භාෂාව ඉගෙන ගනිමු කොටස 2 | කොරියන් භාෂාව ඉගෙන ගනිමු කොටස 1 |
පාඨමාලා
මෙම ශ්‍රේණිය යටතේ පාඨමාලා නිර්මාණ කර නොමැත.