ප්රධාන පිටුව
ලිපි
පාඨමාලා
ප්රශ්න පත්ර
උදව්
ඇතුළත් වන්න
×
ඇතුළත් වන්න
ලියාපදිංචි වන්න
ප්රධාන පිටුව
ලිපි
පාඨමාලා
ප්රශ්න පත්ර
උදව්
ඇතුළත් වන්න
ලියාපදිංචි වන්න
නර්තනය (සිංහල)
ලිපි
සබරගමු ඇඳුම් කට්ටලය
|
රට යකුම හෙවත් රිද්දි යාගය
|
මංගලම් නර්තනය හා මල් හත් පදය
|
කතකලී නර්තන සම්ප්රදාය
|
වෙස් ඇඳුම් කට්ටලය පිලිබද කෙටි හැදින්වීමක්
|
දහ අට වන්නම් උපත් කවි
|
නමස්කාරය
|
පෙරහැර සංස්කෘතිය හා බැදි නර්තන අංග
|
සරඹ අභ්යාසය සහ එහි අවශ්යතාව
|
බැලේ නර්තනය
|
නර්තන කලාවේ විකාශණය
|
දේශීය නර්තන කලාවේ විකාශණය
|
දහඅට සන්නිය ශාන්තිකර්ම
|
දෙවොල් මඩු ශාන්තිකර්ම
|
සන්නියකුම ශාන්තිකර්මය
|
සබරගමු වන්නම් වල ඉතිහාසය
|
පහතරට වන්නම්වල ඉතිහාසය
|
උඩරට වන්නම් වල ඉතිහාසය
|
වන්නම් ගැන හැදුනාගනිමු.
|
කංකාරිය තුළ දක්නට ලැබෙන සාමුහිකත්වය
|
කොහොඹා යක් කංකාරියේ දක්නට ලැබෙන සමානාත්මතාව හා වැරදි නිවැරෙදි කිරීම
|
හටන් කවි
|
සරල කවි
|
සඳකිඳුරු ජාතකයේ කවි
|
වීරමුණ්ඩ දෙවියන්ට කීම
|
ලී කෙලි කවි
|
රබන් කවි
|
මව්පියගුරු වන්දනාව
|
මල් යහන් කවි
|
මංගල ගායනාව
|
ඵල වැල දානය
|
ප්රශස්ති ගායනා
|
පන්තේරු කවි
|
පන් නෙලීමේ කවි
|
නෙළුම් කවි
|
නුර්ති ගී
|
නව නැටුම්
|
දේවාරාධනාව
|
දළදා අෂ්ඨකය
|
දරුනැළවිලි කවි
|
තාලම් කවි
|
තාල් කවි
|
චාමර කවි
|
ගොයම් කවි
|
ගැට බෙරයේ උපත
|
ග්රහපන්ති කවි
|
ගජගා කවි
|
කුළු කවි
|
කුසුම පිපිපෙන්නයා කියන්නේ.....
|
කියන්න බෑ මට...........
|
කරත්ත කවි
|
කන්දේ දෙවියන්ගේ කීම
|
කඩතුරා කවි
|
උඩැක්කි කවි
|
අඬහැරපෑම
|
ජසයාගේ කවි
|
ගැට බෙරයේ උපත
|
බලි ශාන්තිකර්ම කවි
|
ජන කවිය (ටීකා කවි)
|
පැල් කවි
|
ශාන්තිකර්මවල කප සිටුවීම මගින් මූර්තිමත් වන සශ්රිකත්වය
|
පහන් මඩුව ශාන්තිකර්මයේ කප සිටුවීමේ අවස්ථාව
|
පහන්මඩුව ශාන්තිකර්මයේ හත්පද පෙළපාළිය 02
|
පහන්මඩුව ශාන්තිකර්මයේ හත්පද පෙළපාළිය 01
|
මංගලම් නර්තනය හා මල් හත් පදය
|
මංගලම් නර්තනය හා මල් හත් පදය
|
දුනුමාලප්පුව
|
කෝල්පාඩුව
|
ආවැන්දුම
|
උඩරට මඟුල් බෙර
|
සබරගමුව පහන් මඩු ශාන්තිකර්මයේ උපත් කථා කවියෙන්
|
දෙවොල් ගොඩ බැසීම හා පන්දම් පද කොටසක්
|
දළුමුර පාලිය හා මණ්ඩුක වන්නම
|
කෙණ්ඩි පාලිය හා වඩිග පටුන කවිකීපයක්
|
මල් පදය
|
අත්මිණි උපත හා සිංදු මාත්රය
|
අනිලා වන්නම කදම්භපක්ෂි වන්නම කිදුරු වන්නම
|
සුරබා වල්ලිය, සිංදු වන්නම, එක් තාලය , දෙතාලය , තුන්තාලය
|
කහදියර පදය (පහතරට )
|
දේවාරාධනාව හා දළදා අෂ්ඨකය
|
කොහොඹා හෑල්ල
|
පා සරඹ
|
ගොඩ සරඹ
|
අස්නෙ
|
හනුමා වන්නම
|
සුරපති වන්නම
|
සිංහරාජ වන්නම
|
සැවුලා වන්නම
|
වෛරොඩි වන්නම
|
මුෂලඩි වන්නම
|
මයුරා වන්නම
|
නෛයඩි වන්නම
|
තුරගා වන්නම
|
ගම්පොළ යුගය
|
කෝට්ටේ යුගය
|
දේශිය මුද්රා නාට්ය
|
සබරගමු නර්තන සම්ප්රධාය
|
පහතරට නර්තන සම්ප්රධාය
|
උඩරට නර්තන සම්ප්රධාය
|
ගැමියන් සතුටු කළ සොකරී නාට්ය 2
|
ගැමියන් සතුටු කළ සොකරී නාට්ය 1
|
ජන කවි 4
|
ගාහක වන්නම
|
ගණපති වන්නම
|
ගජගා වන්නම
|
උරගා වන්නම
|
උදාර වන්නම
|
උකුසා වන්නම
|
ඊරඩි වන්නම
|
කිරළා වන්නම
|
අසදෘස වන්නම
|
කොතල පදය
|
යක් ඇනුම
|
ගිරි දේවිය,ශුද්ධ මාත්රය නර්තනය පහතරට
|
කුදාංත ගත දොං වට්ටම
|
නර්තන කලාවේ දියුණුව සදහා දායක වූවන්
|
බෙර ගැන
|
කෝලම් නාටක 5
|
කෝලම් නාටක 4
|
කෝලම් නාටක 3
|
කෝලම් නාටක 2
|
කෝලම් නාටක 1
|
ජන කවි 3
|
ජන කවි 2
|
ජන කවි 1
|
සිංහල
සිංහල හා සාහිත්යය
ඉංග්රීසි භාෂාව
දෙමළ භාෂාව
ගණිතය
විද්යාව
කතෝලික ධර්මය
බුද්ධ ධර්මය
ඉස්ලාම් ධර්මය
පුරවැසි අධ්යාපනය
චිත්ර කලාව
නර්තනය (සිංහල)
සංගීත අපරදිග
සංගීත පෙරදිග
නිර්මාණකරණය හා යාන්ත්රික
ශිල්ප කලා
ව්යවසායකත්ව අධ්යයනය
ධීවර හා ආහාර තාක්ෂණය
භූගෝල විද්යාව
කෘෂිකර්මය
ගෘහ ආර්ථික විද්යාව
සෞඛ්යය හා ශාරීරික අධ්යාපනය
සාමාන්ය දැනුම
ඉතිහාසය
තොරතුරු හා සන්නිවේදන තාක්ෂණය
නාට්ය හා රංග කලාව
ඉංග්රීසි සාහිත්ය
සන්නිවේදනය හා මාධ්ය අධ්යයනය
පාඩමක් නිර්මාණය කරන්න
×